חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל מה שצריך לדעת טרם בחירת עורך דין לענייני סכסוכי שכנים

קרדיט תמונה FREEPIK

ניתן לומר באופן חד משמעי כי עורך הדין העוסק סביב כל הנוגע לסכסוכי שנים הוא איש מקצוע שיעניק לכם את האפשרות לפתור את הבעיה איתה אתם מתמודדים בצורה היעילה והפשוטה ביותר, במטרה למנוע מצב סבוך ולהגיע חזרה אל שגרת היום יום הסטנדרטית מהר ככל הניתן. יחד עם האמור, ניתן לומר כי עורך דין העוסק בענייני סכסוכי שכנים יהיה כזה שיוכל להעניק לכם ליווי מתאים במגוון רחב של מקרים אל מול השכן מולו אתם מתמודדים שכן, הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי בסכסוכי שכנים בבתים משותפים או לחילופין בבתים פרטיים. במידה ומדובר על מצב בו מתקיים סכסוך בין שכנים בבית משותף יתחיל עורך הדין באבחון המקרה שלכם, במטרה לבנות את תוכנית הייצוג האידיאלית ביותר עבורכם, כזו שתוביל אתכם אל התוצאה הרצויה על הצד הטוב והמהיר ככל הניתן.

סכסוכי שכנים בבית משותף

תחילה, אפשר לומר ללא כל עוררין כי סכסוכי שכנים המתרחשים בין כותלי הבתים המשותפים ברחבי הארץ היא תופעה נפוצה במיוחד שכן, החיים בבית משותף, במיוחד כאשר מדובר על מדינה כמו מדינת ישראל – עשויים להוביל למגוון רחב של מצבים המתלווים אל רגשות מעורבים כאלו ואחרים. סכסוכי שכנים בבית משותף עשויים לבוא לידי ביטוי במגוון רחב של תחומים שונים ומשתנים כדוגמת סכסוך על חלל משותף, סכסוך על חנייה משותפת, סכסוכי רעש כאלו ואחרים, סכסוכי נזילות מדירה לדירה וכך הלאה. זאת בעת בה כל אחד מהצדדים בטוח במאת האחוזים כי הוא הצד הפגוע, או לחילופין כי הצד השני מרוויח יותר ולכן, מדובר ברוב המוחלט של המקרים על מצבים שיגיעו מהר מאוד לתביעה במידה ולא יטופלו בידיים המקצועיות. אי לכך, מוטב שתפנו לשירותיו של עורך דין סכסוכי שכנים.

סכסוכי שכנים בבית פרטי

כאשר אנו מדבר על סכסוכי שכנים בבית פרטי, ניכר כי כל פגיעה של שכן בין כותלי החיים של זולתו עשוייה להוביל לסכסוך משמעותי בין הצדדים, מצב בו הצדדים השונים לא מצליחים להגיע לשפה משותפת וכך למעשה, להוביל לכדי ריבים וכעסים ובחלק לא קטן מהמקרים אף לתביעה והליך משפטי ארוך. על כן, גם סכסוכי שכנים בבית פרטי עשויים לבוא לידי ביטוי במגוון רחב של תחומים שונים הנבדלים זה מזה במספר מאפיינים שונים. כמו כן, על אף כי בעיית שיתוף הפעולה ברחבי הבתים הפרטיים בארץ פחותה ביחס לבעיה הקיימת בבתים המשותפים, מיותר לציין כי גם כאן ישנן לא מעט פעולות המחייבות ביצוע משני הצדדים, במטרה למנוע נזק עתידי ולכן, מוטב שלא תקלו ראש בכל הנוגע למעמד בחירת עורך הדין המתעסק בענייני סכסוכי שכנים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן