חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סבוש בפעוטון: עיריית ירושלים תפעיל מתנדבים מהגיל השלישי במעונות העירוניים

עיריית ירושלים, גייסה לאחרונה מתנדבים לרשת המעונות, המופעלים על ידי המינהלים הקהילתיים.

בכנס, השתתפה השרה לשוויון חברתי, מירב כהן, אשר ברכה את המתנדבים וכן חבר המועצה ומחזיק תיק הגיל השלישי, יהודה פרוידינגר.

עוד נכחו במפגש מנהלות תחום הגיל השלישי, מנהלות מעונות של "התחלה חכמה" ועשרות תושבים בני הגיל השלישי מכל רחבי העיר שנהנו מהרצאתו המרתקת של פרופ' יורם מערבי על חשיבות הקשר הבין דורי ותרומתו ההדדית לפעוטות ולבני הגיל השלישי.

למיזם, נרשמו כמאה מתנדבים אשר יופעלו במעונות השונים, הפועלים תחת המינהלים הקהילתיים, וזאת למשך ארבע שעות, פעם בשבוע. המתנדבים, יזכו להכשרה פדגוגית להבנת הגיל הרך וצרכיו וכן לערכת הפעלה ייעודית.

צילום: החברה העירונית למתנ"סים

כך, יזכו הפעוטות ליד חמה, אוהבת ומנוסה ואילו המתנדבים, יזכו לחיוכם ולאורם של הפעוטות. פעילות המתנדבים תתחיל לפעול עם סיום הכשרתם, לאחר חגי תשרי.

המיזם מופעל באמצעות המחלקה לגיל השלישי באגף חברה ובשיתוף פעולה עם מפעילי רשת "התחלה חכמה", המפעילים את המעונות במינהלים הקהילתיים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר: "מיזם התנדבות אוכלוסיית בני הגיל השלישי במעונות, הוא פשוט מרגש. מדובר בתרומה הדדית, הן למתנדבים והן לפעוטות.

כך, יוכלו הפעוטות להיתרם מניסיונם של המתנדבים ולקבל יחס חם ואוהב כמו שסבא וסבתא יכולים להעניק ואילו המתנדבים, יזכו למלא את עולמם באור ובאהבה שרק ילדים יכולים להעניק. נמשיך להעשיר את עולמם של בני הגיל השלישי וללמוד מניסיונם העשיר. ניסיונם הוא נר לרגלינו".

הסתיים המחזור הראשון של בוגרי "צעירים להשכלה" של עיריית ירושלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן