חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קניית זהב בתל אביב – כך תעשו זאת נכון

קרדיט לתמונות PIXABAY

הזהב הוא אחד האלמנטים העתיקים ביותר בעולם, והוא מלווה את בני האדם עוד משחר ההיסטוריה. כבר בעבר השקיעו משאבים רבים בזהב טהור, והוא היה לכלי המסחר העיקרי. כיום כמובן הזהב התחלף למטבעות ושטרות אך זה לא אומר שהוא איבד מערכו, אנחנו פשוט מנתבים את העסק למקומות אחרים. כך, קניית זהב בתל אביב מתבצעת על ידי אנשי מקצוע וחנויות תכשיטים, שזקוקות לזהב בכדי ליצור אלמנטים חדשים, ולמטרות אחרות. איך מוכרים את הזהב? על כך נרחיב מיד.

הכל על תהליך מכירת או קניית זהב בתל אביב

באופן עקרוני קניית זהב בתל אביב או מכירתו היא תהליך פשוט. במידה ונבחר למכור לחנות תכשיטים נקבל בתמורה שובר לשימוש עתידי בחנות. אם נבחר לפנות לקונה זהב מקצועי ולקבל מזומן עבור הזהב שלנו, כדאי להתכונן ולהבין פחות או יותר את תהליך המכירה בפועל. הכל מתחיל בשיחת טלפון במהלכה תינתן הצעת מחיר ראשונית בהתבסס על מידע ראשוני ולא מקצועי שבידך. לאחר מכן, נקבעת פגישה שבמהלכה מתקיימים השלבים הבאים:

  • מיון – ראשית כל המומחה ימיין את הזהב לפי סוגים וקבוצות. למשל, זהב ישן יהיה מיועד להתכה ותכשיטים חדשים יעברו תהליך של חידוש ושיפוץ כדי להימכר מחדש, ועוד. כל קבוצת שכזו תקבל הערכת מחיר משלה על בסיס השימושים שייקבעו לה.
  • טוהר הזהב – מובן שאי אפשר למכור זהב מבלי להעריך את הטוהר שלו. למידת הטוהר השפעה עצומה על המחיר, ובאמצעות כלים ושיטות מתקדמות יבצע המומחה את ההערכה המדויקת עבור הזהב שלכם.
  • והשווי? – בהתבסס על הנתונים שיתקבלו מהשלבים הנ"ל, ניתן כעת לקבוע את הערכת השווי של הזהב. כדאי לדעת שניתן לבצע הערכה לא מדויקת של הזהב שלכם, באמצעות מחשבוני זהב אותם ניתן למצוא בלחיצת כפתור ברחבי האינטרנט. כך, תגיעו למעמד מכירת או קניית זהב בתל אביב כשאתם מודעים פחות או יותר למחיר שעומדים להציע לכם, מה שיאפשר לכם להגיב בהתאם.

למה למכור לקונה מומחה?

קניית זהב בתל אביב תתבצע כאמור על ידי חנויות או קונה זהב מומחה. מבין שתי האופציות, סביר שהשנייה תהיה מומלצת יותר שכן תמורת הזהב שלכם תקבלו כסף מזומן. זו אפשרות מעולה עבור מי שזקוק לכסף מידי לכל מטרה, ומעוניין לתת מטרה של ממש לכלי הזהב הישנים שבאמתחתו. עם זאת, כדאי לחקור היטב על קונה הזהב שהעלה החיפוש שלכם כדי לוודא שלא תיפלו חלילה לתרמית – חפשו המלצות וביקורות, בידקו את הרישיונות שלו, וודאו את המחיר שלו בהשוואה לממוצע בשוק, ועוד.

בסופו של דבר, אמנם נכון שמדובר בפריטים שתרצו להיפטר מהם כמה שיותר מהר. אבל ביננו? מדובר כאן גם באפשרות לא רעה להרוויח. על כן, כדאי שתעשו הכל כדי להרוויח כמה שיותר מהתכשיטים, המטבעות או הכלים שעברו בירושה ושכבו במחסן שלכם במשך שנים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן