חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך אפשר למנוע החמרה של נסיגת חניכיים?

אתם מאלה שאוהבים לחייך בכל הזדמנות שיש להם? אם תהיה לכם נסיגת חניכיים, המציאות עשויה להיות שונה לגמרי. במקום לחייך באופן תדיר, תמצאו את עצמכם מסתירים את החיוך. הסיבה לכך היא שהחיוך לא יהיה כמו שאתם רוצים או שואפים שהוא יהיה. נסיגה של החניכיים היא עניין תדיר מאוד, כזה שפוקד בעיקר אנשים מבוגרים בשלב כזה או אחר.

אך האם אפשר למנוע את ההחמרה של המחלה? התשובה היא חיובית. תוכלו לנקוט כל מיני פעולות שונות שמטרתן העיקרית תהיה לעצור את נסיגת החניכיים עד כמה שאפשר. אילו פעולות תוכלו לעשות בשביל למנוע מהנסיגה להיות כזאת שכולם מבחינים בה?

 

התחילו לטפל בבעיה מהשורש שלה

 

יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי הם לא צריכים לעשות כלום בהקשר של נסיגת חניכיים. אך אם אתם לא תטפלו בבעיה מהשורש שלה, תמצאו את עצמכם רואים אותה מחמירה לנגד עיניכם. אנו מציעים לכם קודם כל לגשת למומחה חניכיים, שיבדוק את המצב שלכם. יכול להיות שהוא ימליץ על כל מיני טיפולים שונים שיהיה אפשר ליישם אותם הלכה למעשה. כל טיפול שכזה אמור למנוע מהנסיגה של החניכיים להחמיר כמו שאתם מתארים לעצמכם. אך כמובן שרק טיפולים אצל רופא השיניים לא תמיד יביאו אתכם אל התוצאה הרצויה מבחינתכם.

 

מצחצחים את השיניים פחות חזק

 

אחת מהבעיות העיקריות שגורמות לנסיגה של החניכיים היא צורך הצחצוח. יכול להיות שאתם מצחצחים את השיניים בצורה לא נכונה, כזאת שפוגעת בחניכיים שלכם. כתוצאה מכך אתם מוצאים את עצמכם במצב שבו אתם מתמודדים עם נסיגה טורדנית. זה לא אומר שאתם לא יכולים לעשות פעולות שונות שישפרו את המצב. אם תשנו את הרגלי הצחצוח יכול להיות שתוכלו לראות שיפור ניכר במצב החניכיים. גם אם הנסיגה עצמה לא תשתפר, לכל הפחות היא לא תמשיך להחמיר. תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם בשליטה מלאה על מה שקורה. תוכלו אפילו להתייעץ עם שיננית שתסביר לכם בדיוק כיצד לצחצח את השיניים מבלי לפגוע בחניכיים.

 

בדיקה תקופתית למניעת החמרה

 

כעת אחרי שאתם מודעים לעובדה שיש לכם נסיגת חניכיים, לא תוכלו להתעלם ממנה. אם תתעלמו מהמצב, זה לא אומר שנסיגת החניכיים תיעלם ביום בהיר אחד, כאילו היא לא הייתה. המציאות היא שנסיגת החניכיים תמשיך להחמיר, גם אם אתם מנסים להעלים אותה.

בדיקה תקופתית אצל רופא שיניים עשויה למנוע את ההחמרה של המצב. הרי הרופא עצמו יבחין בזמן אמת בכל מיני טריגרים שונים שעשויים להחמיר את המצב. כתוצאה מכך הוא יבצע כל מיני טיפולים משמרים שהמטרה שלהם תהיה להחזיר את המצב לקדמותו. ביקור תקופתי אצל רופא השיניים אמור להיעשות פעם אחת בכמה חודשים. אם אתם עסוקים מאוד מוטב כי הטיפול יהיה פעם אחת בחצי שנה ולא מאוחר מכך.

צילום: freepik

 

ניקוי אבן כל שלושה חודשים

עוד דרך אפקטיבית לעצור את ההחמרה של נסיגת החניכיים היא פשוט לבצע ניקוי אבנית. ניקוי אבנית הוא טיפול שיאפשר לכם להחזיר את השליטה על מה שקורה לידיים שלכם. הימצאות של אבנית על השיניים עשויה להחמיר את המצב של הנסיגה בכל רגע נתון. לכן יהיה עליכם לפעול במהרה כדי להסיר את האבנית שלא תהיה בריאה בשום צורה.

ביקור של אחת לשלושה חודשים אצל השיננית יכול לאפשר לכם לשלוט במה שקורה. מדובר על תדירות זמן סבירה שתגרום לכך שלא תצטרכו להיות בלחץ מתמיד. סיימתם טיפול אצל השיננית? תקבעו מיד טיפול נוסף בעוד שלושה חודשים כך שאתם לא תשכחו לעשות זאת.

חשוד ניסה לדקור את לוחמי משמר הגבול במהלך פעילות לאיתור אמצעי לחימה ונוטרל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן