חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המאבק בסחר בסמים: כתב אישום צפוי נגד 2 סוחרי סמים מא-טור

המאבק בסחר בסמים: לאחר שנעצרו ע״י המשטרה שני חשודים בסחר בסמים בא-טור, הוגשו נגדם הצהרות תובע לקראת כתבי אישום

מוקדם יותר החודש בפעילות בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם כוחות מג״ב וכלבנים בא-טור, נעצרו ע״י המשטרה שני חשודים בשנות ה-40 לחייהם תושבי המקום, בחשד לסחר בסמים. במהלך הפעילות אחד החשודים ניסה להעלים סמים וזרק אותם מהחלון ללא הצלחה.

בחיפוש שערכו כוחות המשטרה נתפסו ברשותם חומרים החשודים כסמים מסוגים שונים בהם: 26 כדורי אקסטזי וחומר החשוד כסם מסוג חשיש. כמו כן נתפסו משקלים, כסף מזומן וממצאים נוספים.

לצד טיפול בהפרות סדר שהחלו באזור במהלך הפעילות ותגובה של השוטרים לפיזור מפרי הסדר באמצעים שונים, חלק מהתושבים הודו לשוטרים על הפעילות נגד נגע הסמים באזור.

צילום: דוברות משטרת ישראל

החשודים שנעצרו, נלקחו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, ומעצרם הוארך מעת לעת. מהחקירה עולה כי החשודים ביצעו מספר רב של עסקאות בסמים מסוכנים מסוגים שונים, זאת בסמוך לביתם בא-טור ולאור היום.

עם סיום החקירה וביסוס תשתית ראייתית נגד שני החשודים לביצוע עשרות עסקאות של מכירת סמים מסוכנים, הוגשו בימים האחרונים ע״י יחידת התביעות של מחוז ירושלים הצהרות תובע לקראת כתב אישום עם בקשה למעצרם עד לתום ההליכים.

מהמשטרה נמסר: "מבדיקה שנערכה ע״י המשטרה בשנים האחרונות, עלה כי תופעת הסחר והשימוש בסמים מסוכנים היא מהמטרידות ביותר את תושבי מזרח ירושלים. גם בפעילות זו היו מי מהתושבים שהודו לשוטרים באופן אישי על הסיוע במיגור נגע הסמים משכונתם.

לצד טיפול ביתר תופעות הפשיעה, הביטחון והסדר, משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנגע הסמים המסוכנים בדגש למעצרם ומיצוי הדין עם מגדלי, סוחרי ומפיצי הסמים".

צילום: דוברות משטרת ישראל

שריפה בדירה בבניין בן 7 קומות – הדיירים הונחו להסתגר בבתים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן