חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אזורים מוצא עלית : 11 דירות נמכרו בתוך חודש וחצי בלבד

חברת אזורים מדווחת על מכירת 11 דירות בחודש וחצי האחרונים בעלות כוללת של כ38מיליון ₪ בפרויקט 'אזורים מוצא עילית' היוקרתי שבהרי ירושלים

 

חברת אזורים מדווחת על מכירת 11 דירות בחודש וחצי האחרונים, בעלות כוללת של כ 38 מיליון ₪ בפרויקט אזורים מוצא עילית. כמו כן יש מספר רוכשים שעתידים לחתום בזמן הקרוב.

מדובר ב-11 דירות, דירה אחת בעלת 4 חדרים בשטח של 120מ"ר ו- 10 דירות של 5 חדרים בשטחים של כ- 140 מ"ר, הכוללות דירות גן, ודירות עם מרפסות במחיר ממוצע של 3.47 מיליון ₪ לדירה.

הפרויקט המרהיב מוקם בלב החורש- בהרים, צופה אל בית זית, אל נופי ירושלים, צריחי הכנסיות בעין כרם וכמובן הרי ירושלים.

פנטהאוז באזורים מוצא עילית DEVISION3

 

שוש שבתאי, מנהלת המכירות של אזורים מוצא עילית מציינת כי "כשנה לפני איכלוס, אנו מזהים עלייה משמעותית ברכישות בקרב משפרי דיור מאזור מבשרת וירושלים שרואים במוצא את הבית הנכון והמקום המתאים שמשלב מגורים איכותיים, מיקום נהדר, נוף מרהיב, שכנים טובים, חינוך וקהילה" ומוסיפה "אין ספק שפרויקט אזורים מוצא עילית הינו הצלחה בכל קנה מידה. אני ממליצה לכל מי שמחפש מקום עם איכות חיים להגיע למוצא עילית ולהתרשם בעצמו".

בפרויקט מתחם ספא יוקרתי הכולל בריכת שחייה, חדר כושר, סאונה, ועוד.

אזורים מוצא עילית – בריכה

 

כמו כן הפרויקט כולל פארק רחב ידיים בשטח של כ-16 דונם, ובו שבילי הליכה, פינות חמד, במרכז הפארק נמצא המבנה ההיסטורי "ארזה" אשר הינו מבנה לשימור. לאחרונה החלה אזורים בעבודות השיקום והשימור של המבנה לשימור והפיכתו למרכז התרבות החדש של האזור שצפוי לכלול חדרי תרבות, ספרייה אלקטרונית, אודיטוריום להופעות והרצאות, חדר מוסיקה, מוזיאון קטן שינציח את בית ההבראה ואף בית קפה-מסעדה לרווחת האורחים.

אל האזור, ובפרט ליישוב, מגיעה אוכלוסייה חזקה ואיכותית במיוחד.

הדירות נבנות במפרט איכותי וגבוה ביותר הכולל בין היתר: מערכות מיני מרכזי מותקנות, חימום תת-רצפתי, חשמל חכם, חלונות בידודית ועוד ועוד.

היקף ההשקעה הצפוי הכולל של חברת אזורים בפרויקט קרוב ל-700 מיליון ₪.

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן