חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך נזהרים בחו"ל – 4 טיפים לקראת עונת הטיסות

כל הישראלים אוהבים לטוס בקיץ זו כבר עובדה מוכרת בכל רחבי העולם. איך אפשר היה להניח אחרת? במדינה קטנה כמו שלנו, הרצון לפרוש כנף ולצאת למסעות רחוקים, הוא כמו חלק אינטגרלי מהדי אן אי הישראלי לדורותיו. אבל, באותה הנשימה, הרי שעונת הטיסות מביאה איתה לא מעט אתגרים. אנחנו כאן כדי להציע לכם כמה טיפים קטנים שישפרו את הנסיעה במידה רבה. מתחילים עכשיו.

קודם כל, הכינו את עצמכם מראש

כדי לא ליפול למה שנקרא 'מלכודות תיירים' וכיוצא באלו, תמיד טוב להגיע מוכנים מראש, אחרי שערכתם סקר שוק מדוקדק ולאחר שקיבלתם את האינפורמציה הדרושה לכם כדי להבין באופן פשוט כמה עולה תחבורה ציבורית ביעד אליו תכננתם להגיע, איפה נכון להמיר כסף ועוד. ככל שתדעו יותר, כך יהיה הרבה יותר קשה 'לעבוד עליכם' והרי אם יש משהו שישראלים לא אוהבים, זה לצאת 'פראיירים'. יש אינספור קבוצות פייסבוק, מידע באינטרנט וכן הלאה, אשר יכולים לספק לכם את כל המידע הדרוש לכם לנסיעה מוצלחת.

טיפ שני, הביאו אתכם תיק מיוחד לדרכון

אם יש משהו שכל תייר חושש ממנו זה לאבד את הדרכון. הדרכון שלנו הוא כמו 'תעודת הזהות שלנו' ואנחנו רוצים להיות בטוחים כי זו נמצאת עלינו וכי אין לנו ממה לחשוש בשום שלב. בדיוק בגלל זה, אנחנו מציעים לכם להביא כיסויים לדרכונים. אפשר למצוא כיסויים לדרכונים המשמשים ממש כמו סוג של 'ארנק קטן', כך שאפשר יהיה להכניס עוד פרטים חשובים בתוך התיק בו נמצא הדרכון וזו גם דרך מצויינת לוודא כי אלו נמצאים עליכם תמיד, ללא יוצא מין הכלל. אגב, כיסויים לדרכון ממש לא חייבים להיראות לא טוב. בקלות אפשר למצוא פריט שישתלב עם הסטייל שלכם ויראה ממש מצויין.

טיפ שלישי,  וודאו כי יש לכם גיבוי למסמכים בטלפון

בין אם אלו כרטיסי טיסה, הזמנה של המלון וכן הלאה, תמיד טוב להביא גיבוי מתועד של אלו בטלפון. אגב, אתם יכולים לרכוש פאוץ או תיק קטן מיוחד, אשר אותו אפשר להצמיד לגוף ובו לשמור על הטלפון הנייד. כך תהיו בטוחים כי אף גנב לא מנסה לקחת מכם את הטלפון שלכם בלי שתתנו את הדעת על כך. שימו לב והחביאו את הפרטים החשובים ביותר, כמו הדרכון וכן הלאה, בתא הפנימי של הפאוץ, לבטחון מקסימלי.

צילום: Photo by alexey starki on Unsplash

טיפ רביעי, השאירו פרטים חשובים לבני משפחה וחברים טובים

אם אתם נוסעים עם חברה טובה למשל, אפשר להשאיר את מספר הטלפון שלה אצל ההורים או אצל בן הזוג, אם אתם נוסעים לבד, אפשר להשאיר את הפרטים של בית המלון אצל קרובי המשפחה וכן הלאה. כך תהיו בטוחים כי לא משנה מה קורה, יש מי שידע מה אתם עושים ואיפה אתם אמורים להיות. האתגר הגדול ביציאה לטיול בחוץ לארץ הוא שאין לנו את הוודאות והביטחון כי יש מי שדואג לנו ומבחין בכך שלא חזרנו הביתה למשל. לכן, תמיד אפשר להשאיר את הפרטים החשובים אצל מי שדואגים לנו תמיד, סתם ליתר ביטחון.

הביטחון שלכם שווה כל מחיר

העצה האחרונה והחשובה מכולן היא לא להתבייש לקחת מונית גם למרחק קצר, אם כך תרגישו בטוחים. אל תתביישו לחפש פעם אחרי פעם כיסויים לדרכונים שיאפשרו לכם גישה מלאה לתעודה וכן הלאה. בסוף, בלי שקט נפשי מלא, איך תוכלו ליהנות מהטיול כמו שצריך? אתם כבר משקיעים את הזמן, מפנים את הזמן ומשלמים את הכסף כדי ליהנות. אל תתנו לשום דבר להפריע לכם.

העיף מהרכב ותקף עם סכין: שני גברים נעצרו בחשד לאלימות כלפי בנות זוגם

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן