חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרסום ראשון: ארגון בצלמו ניצח את השמאל

סיורי בתים מבפנים יתקימו גם באתרים בית בגיא ומען עיין חניה ליד הכפר ואליג. ארגון בצלמו ניצח את החרמות מהשמאל/ מילן מועלם

בשבועות האחרונים התחוללה מיני דרמה כאשר הארגון פרי גרוסלם, ארגון שמאל קיצוני וכן ארגון עיר עמים ועמק שווה, פעלו מול פרויקט בתים מבפנים להחרים מספר אתרים שלטענתם שנויים במחלוקת.

בין הסיורים היה סיור של עמותת אלע"ד לאתר בית בגיא, אתר חדש של עמותת אלע"ד בגיא בן הינום .

סיור נוסף היה הסיור של לאתר החדש של מעיינות עין חניה שנפתח רק לאחרונה.

בארגון 'בצלמו' טענו הבוקר ש: "אתר בית בגיא נמצא על הכוונת של עמותת פרי גרוסלם כבר מיום הפתיחה ורק לאחרונה בזכות קמפיין ממושך של הארגון בוטלו שני הופעות של ענקי הזמר ארקדי דוכין ודני רובס אחרי מאות פניות שהם קיבלו מאנשי השמאל.

לטענת פרי גרוסלם כבר לפני כחודש הם נחשפו לתכנית הסיורים של הפרויקט בתים בפנים .

בתים מבפנים הוא פרויקט בינלאומי אשר פועל בירושלים שנים רבות ומציע מאות סיורים ברחבי ירושלים ביניהם במקומות מיוחדים שאינם פתוחים לציבור הרחב במשך השנה כמו מנהרות הכניסה לעיר , בית הצלה בירושלים וכן סיורים רבים מאחורי הקלעים של הכנסת , הכותל ועוד . "

עו"ד מיכאל ליטווק יועמ"ש בצלמו. צילום: יח"צ

עוד נמסר מבצלמו: " לטענת הארגון פרי גרוסלם מעיין עין חנייה הינו אתר שנושל מתושבי הכפר הערבי וואליג ולכן אסור למשתתפי הסיור לבוא למקום ולחזק אותו.

בנוסף לטענתם אתר בית בגיא אף הוא שותף למלאכת הטיהור במזרח ירושלים.

הארגון הקים קמפיין מיילים לראשי הפרויקט ואכן למעלה מאלף חמש מאות מיילים נשלחו עד כה להנהלת הפרויקט בעניין .

בפוסט שפרסם הארגון בשבוע שעבר נכתב שאכן פרויקט בתים מבפנים נכנע לתכתיבי השמאל הקיצוני וביטל את הסיור באתר בית בגיא .

מי שנחשף לפרסום הוא שי גליק מנכ"ל ארגון זכויות האדם בצלמו, שפנה מידית לשר לענייני ירושלים זאב אלקין, אשר משרדו ממן את הפרויקט וכן לחבר מועצת העיר אריה קינג היות שעירית ירושלים אף היא שותפה לפרויקט. בעקבות התערבותם הוחזר אתר בית בגיא לרשימת הסיורים .

בפוסט שפרסם ארגון פרי גרוסלם כעת הוא טוען שכעת חייבים לבטל את הסיור בשל מעורבות הפוליטית שהייתה בהחזרת האתר בית בגיא לטענת אנשי השמאל.

מארגון בצלמו נמסר: "אנחנו מודים לשר זאב אלקין ולחבר המועצה אריה קינג אשר נעתרו מידית לפנייתנו ודאגו להחזרת האתר.ארגון בצלמו לא ייתן יד לחרמות ושנאה ופירוד.אנחנו מזמינים את חברי פרי גרוסלם לבוא ולראות את האמת ואת הדו קיום האמיתי שכן שורר בירושלים בזמן שארגוני שמאל קיצוני לא מתסיסים או משלהבים את האווירה.מעיין עין חניה ובית בגיא הם סמל לדו קיום בין כלל התושבים כולם". "

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן