חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה עשו נציגי בית"ר נורדיה ירושלים ביריד ענק למעורבות חברתית?

מה עשו נציגי בית"ר נורדיה ירושלים ביריד ענק למעורבות חברתית תמורת נ"ז שנפתח השבוע בקמפוס הר הצופים באוניברסיטה העברית בירושלים?

בבית"ר נורדיה ירושלים מחפשים.. סטודנטים! עשרות ארגונים, עמותות, וגופים חברתיים השתתפו ביום שלישי בקמפוס הר הצופים בירושלים ביריד מעורבות חברתית תמורת נקודות זכות, שהינו חלק ממתווה האוניברסיטה העברית ליישום חוק "עידוד מעורבות סטודנטים בפעילות חברתית וקהילתית תשע"ח".

את יישום החוק מובילה היחידה למעורבות חברתית בדיקנט הסטודנטים שבאוניברסיטה העברית.

גם השנה, בדומה לשנה שעברה, נערך היריד במספר קמפוסים של האוניברסיטה, כשהמרכזי מבניהם היה השבוע בקמפוס הר הצופים.

בהר הצופים הקימו הפעילים החברתיים עשרות דוכני הסברה ליד מסדרונות פקולטות חברה ורוח, והציעו לסטודנטים להצטרף לשלל פעילויות חברתיות.

בין הארגונים שמשכו את העין היו המרכז לסיוע לנפגעות אונס ותקיפה מינית בירושלים ע"ש לינדה פלדמן, המרכז לקהילה האפריקאית בישראל שמציע לסטודנטים לסייע ל-3,000 פליטים ומבקשי מקלט המתגוררים בעיר, התנדבות בארגון "משלי" למען החיילים הבודדים המשוחררים, התנדבות חקלאית בעמותת "קיימא" לגידול ירקות, התנדבות מיוחדת באלי"ן לשיקום לילדים ונוער, התנדבות במחלקה הנשימתית בארגון אק"ים בירושלים, התנדבות באקווריום ישראל, ואפילו קבוצת הכדורגל בית"ר נורדיה ירושלים שקראה לסטודנטים וסטודנטיות לסייע במחלקת המדיה שלהם, להיות חונכי נוער, לקחת חלק בצוות המקצועי ולהיות, על פי הברושור שחילקו, "חלק ממועדון כדורגל שיזכה אתכם בשתי נקודות לתואר".

יח"צ

בפתח היריד התקיים מפגש עם נציגי הארגונים בהשתתפות סגן הרקטור פרופ' אסף פרידלר, דיקן הסטודנטים פרופ' גיא הרפז, מנהלת היחידה למעורבות חברתית יפעת כהן חדד ויו"ר אגודת הסטודנטים שיר מרדכי.

פרופ' הרפז התייחס לאירוע בקמפוס הר הצופים ואמר כי "האוניברסיטה העברית והסטודנטים שלה תורמים תרומה עצומה לקהילות השונות בירושלים, לחברה הישראלית ולתיקון עולם.

העושר של ארגוני החברה האזרחית שהגיעו אלינו השבוע, כמו גם המספר הרב של תלמידנו המבצעים מעורבות חברתית מעידים על מה שידענו זה מכבר – האוניברסיטה העברית היא לא רק המוסד האקדמי המוביל בארץ, אלא גם המוסד האקדמי המוביל בישראל במעורבות חברתית ותרומה לקהילה".

יחצ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן