חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארבעה מיליון שקלים הושקעו בשיפוץ פרימה רויאל בעיר

מלון פרימה רויאל בירושלים נמצא בעיצומו של שיפוץ רחב היקף בעלות של ארבעה מיליון שקלים. שיפוץ כולל עיצוב מחודש ועכשווי של חדרי המלון, לובי המלון, מסעדת המלון, והאולם המיועד לאירועים ותערוכות 

 

מלון פרימה רויאל בירושלים השקיע כ-4 מיליון שקלים בשיפוץ רחב היקף של כלל החללים הציבוריים ושל כמחצית מחדרי הלינה. בחצי שנה הקרובה יושלם השיפוץ של יתר חדרי הלינה.

על העיצוב המחודש של חדרי המלון והמרחבים הציבוריים, בהיצמד לקונספט האומנות שמאפיין את המלון מיום פתיחתו אמונה חיה ברק- סטודיו To Do, חדרי המלון המשופצים: חדרי הקלאסיק, חדרי דלקס וסוויטות הג'וניור שעוצבו מחדש החל מרמת הפרקט וגב המיטה שהוחלף וכלה בריהוט עכשווי ובדקורציה חדשה לחלוטין.

יח"צ

 

בנוסף, שופצו גם לובי המלון הכולל את מבואות הלובי, אזור הדלפק והקבלה, הספרייה, בר הלובי והפטיו לצד מסעדת המלון והאולם המיועד לאירוח תערוכות ואירועים.

מוטי נחמיאס, מנכ"ל מלון פרימה רויאל: "לאורך כל השנים פרימה רויאל מספק לאורחיו חוויית חופשה המשלבת שירות מצוין לצד קונספט אמנותי יוצא דופן ומרתק. המשאבים והחשיבה הרבה שהושקעו בשיפוץ המלון יאפשרו לנו להמשיך ולתת לאורחינו חוויה ייחודית, מרגשת ויוצאת דופן".

גם מלון פרימה המלכים השוכן אף הוא בבירה, החל לאחרונה שיפוץ רחב היקף שעתיד להסתיים בשנה הבאה.

יח"צ

 

רשת פרימה מלונות היא אחת מרשתות בתי המלון הוותיקות והמובילות בישראל. הרשת נוסדה על ידי משפחת מוסקוביץ'. פרימה מלונות מונה כיום 14 בתי מלון ארבעה מהם בתל אביב, ארבעה בירושלים, שניים בים המלח, אחד בטבריה ובאילת ושני מלונות עסקים חדשניים שנפתחו לפני כשנתיים ברעננה ובפתח תקוה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן