חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דרמה בבית שמש: צעיר משתולל ניסה לפגוע בעצמו לאחר מרדף

(ללא קרדיט)

צעיר רב מעללים מבית שמש נעצר לאחר מסע של עבירות פליליות: הפרת מעצר, פריצה, גניבה, איומים והסגת גבול

 צעיר בן 29 מבית שמש נעצר אתמול לאחר שביצע מסע של עבירות פליליות תוך שעות ספורות. תחילתו של האירוע התרחשה בשעות הבוקר המוקדמות, כאשר התקבל דיווח במשטרה על צעיר משתולל בביתו ברחוב אחיה השילוני.

כשהגיעו השוטרים למקום, גילו שהצעיר נמלט דרך מרפסת הבית. בבירור פרטים ראשוניים עלה כי הצעיר, המוכר למשטרה, הפר תנאים מגבילים שהושתו עליו על ידי בית המשפט שלום ירושלים בחודש פברואר האחרון. התנאים חייבו אותו לשהות בקהילה טיפולית "רטורנו" בעיר או בבית אביו.

בד-בבד עלה כי, הנאשם מעצם עזיבתו את בית מגוריו, הפר תנאים מגבילים שהושתו עליו. על פי החלטת בימ"ש שלום ירושלים, על הנאשם היה לשהות בקהילה טיפולית "רטורנו" בעיר, בתנאי המקום או לחלופין, בבית אביו. כמו כן התריע בימ"ש בפני הנאשם במעמד הדיון שהתקיים בעניינו במהלך חודש פברואר האחרון כי במידה ויבצע עבירה במהלך תקופה זאת, ייעצר ויובא בשנית בפניו ולהבטחת התנאים, הוטלו ערבויות כספיות על הנאשם וצד ג'.

דיווח נוסף

זמן קצר לאחר הימלטותו מבית אביו, התקבל דיווח נוסף למשטרה על אדם חשוד שהגיע אל בניין מגורים בעיר, שם דפק בחוזקה על דלת אחת הדירות שבעליה בתושייה רבה לא פתחה את דלת הבית והבחינה כי אותו חשוד בכך, עוזב את המקום על גבי קורקינט וממשיך בדרכו.

סריקות שערכו שוטרי תחנת בית שמש לאיתור החשוד במעשה, הובילו לאיתורו של הנאשם באזור, כשהוא סמוך לבית אביו וקורקינט ברשותו. כשהבחין הנאשם בניידת המשטרה, החל במנוסה רגלית אך מרדף רגלי קצר אחריו שביצע השוטר, הוביל לתפיסתו ולמעצרו. בחיפוש שערך השוטר בעת מעצרו של הנאשם, איתר 2 טלפונים ניידים ושאריות חומר חשוד כסם.

לאחר מעצרו, הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בבית שמש

במהלך הובלתו בניידת המשטרתית, איים הנאשם על השוטר תוך שאמר כי אם לא היה עצור על ידו, ואזוק, היה שובר לו את הראש. בנוסף, במהלך נסיעה זאת, הטיח הנאשם את גופו וראשו בתוך הניידת במטרה לחבול בעצמו.

בתוך כך ולאחר שהובא אל חדרי החקירה, התקבל דיווח נוסף למוקד המשטרה על התפרצות לחצר בית בעיר. מחקירת תלונה זאת עלה כי באותו שעת בוקר מוקדמת, הגיע הנאשם אל בית מגורים ונכנס אל חצר הבית שלא כדין. לאחר מכן, ניסה הנאשם לעיני מצלמות האבטחה המותקנות במקום, לפתוח את דלת הבית אך ללא הצלחה.,

בהמשך, בדק את תכולת מקרר ישן הנמצא בחצר אותו הבית ומשלא מצא מאומה, ניגש אל רכבי המשפחה שחנו במקום ומתוכם גנב מכשיר טלפון סלולרי שאיתר. לפני עזיבתו, נטל את הקורקינט וקסדת הבטיחות ששווים הכספי עומד על סך אלפי ש"ח ואשר שייכים לדיירי הבית. לאחר מכן, עזב ברכיבה על גבי הקורקינט שגנב לכיוון בית מגוריו, מה שהתברר כקורקינט שאותר ברשותו על ידי שוטרי הסיור.

לאחר שמעצרו של הנאשם הוארך לבקשת חוקרי המשטרה מעת לעת והושלמה מלאכת איסוף עדויות, ראיות וממצאים נוספים בעניינו תוך שגובשה תשתית ראייתית בהתאם, הגישה בתחילת השבוע יחידת התביעות במחוז ירושלים את כתב האישום נגדו בגין עבירות של הפרת הוראה חוקית, פריצה לרכב, גניבה, איומים והסגת גבול פלילית, זאת לצד בקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים נגדו.

רס"ב עדיאל שלום, חוקר המשטרה בתחנת בית שמש מרחב ציון, סיפר:

"מדובר בצעיר רב מעללים שתוך כשעה, ביצע מספר רב של עבירות פליליות וכל אלו תוך שהוא מפר תנאי מעצר ונמלט מביתו. הנאשם הספיק לנסות לפרוץ לבית ומשלא הצליח, פרץ לכלי רכב שחנו במקום, לגנוב מתוכם רכוש ומחצר הבית, גנב קורקינט וקסדה. לאחר מכן, ניסה להימלט משוטר הסיור של תחנת בית שמש שדלק אחריו ועצר. גם אז, הנאשם לא נח לרגע, השתולל, איים על השוטר וניסה לפגוע בעצמו תוך כדי שדפק את ראשו בתוך הניידת.

הודות לחקירה מקצועית ומהירה שערכנו, תוך שהנאשם נחקר בגין מעשיו הפסולים, נאספו ראיות וגובשה תשתית בסיומה שהצביעה על תעוזתו של הנאשם על אף תנאים מגבילים שהושתו כלפיו הן רק לאחרונה על ידי בימ"ש. כאמור, לאחר שהושלמה מלאכת החקירה, הגישה יחידת התביעות של מחוז ירושלים כתב אישום נגדו לפני מספר ימים."

(ללא קרדיט)
תמונה וסרטון מצלמות האבטחה בו תיעוד מעשיו של הנאשם.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן