חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

על גגות ירושלים

עיריית ירושלים פועלת לניקיון הגגות בשוק מחנה יהודה. טלי פרידמן, יו"ר סוחרי השוק:" העירייה לא חסכה במשאבים והעמידה מנופים וצוות עבודה מיוחד, לאחר עבודת מאומצת"

 

גגות השוק עברו לאחרונה שדרוג מקיף בעלות של כ-15 מיליון ₪. העירייה שאחראית לתחזוקת השוטפת של הגגות קיימה סיורים בשטח, תוך דגש על ניקיון הגגות והנחיית הסוחרים ותושבי השוק לפנות את הפסולת מהגגות. צוותי הניקיון פעלו 0לטפל במרזבים וניקיון הגגות באמצעות שטיפה בלחץ, כדי למנוע זליגת מים ולשמר את הקיים.

העירייה לא חסכה במשאבים והעמידה מנופים וצוות עבודה מיוחד ,שעבד גם במהלך הלילה.תוך כדי עבודות הניקיון נחשפו שטחים נרחבים על הגגות אותם ניתן לממש לטובת השוק.

טלי פרידמן. צילום: אנטולי מיכאלו

 

שוק מחנה יהודה עבר פיתוח ונמצא בפריחה כלכלית והפך למרחב מבוקש של מבקרים במהלך היום ולחיי לילה תוססים לתושבי העיר ולמבקרים רבים מרחבי הארץ המגיעים 'לטעום', את חיי הלילה של הבירה שהביאות לפריחה כלכלית משמעותית.

שמו של שוק מחנה יהודה הולך לפניו והפך למקום אטרקטיבי . מלבד העסקים המסורתיים של השוק ,ממכר ירקות פירות הלבשה וכד', ניתן לראות כי חלה התפתחות והרחבה של עסקים חדשים, נפתחו במקום גם עסקים חדשים כמו חנויות בוטיק ייחודיות, מסעדות גורמה ועסקים נוספים.

ראש העיר ציין כי עיריית ירושלים מחויבת להמשיך בהשקעות ושיפור התרבות, הפיתוח והמסחר בשוק, שמהווה אחד ממוקדי המסחר והתיירות הייחודיים בארץ.

טלי פרידמן

ראש העיר משה ליאון: "ההכנות לחורף בעיצומן ובכלל זה גם גגות השוק. במסגרת רפורמת הניקיון הנחתי על טיפול נרחב בגגות השוק, מתוך מטרה לשמרם ולתחזקם לקראת החורף הקרוב. טיפול כזה היה נחוץ ונדרש מזה זמן רב, והגיע הזמן לבצע. נמשיך לגעת בכל פינה בעיר, נטפל בה ונטפח אותה. אנחנו כאן בשבילכם".

טלי פרידמן, יו״ר ועד הסוחרים בשוק:״כחלק מהכנה לחורף הקרב ובא עלה הצורך לקדם מבצע רב היקף ,לבקש את שיתוף כלל הסוחרים ולהערך לנקיון כל הגגות בשוק.גורמי העיריה המסורים יחד עם ועד הסוחרים התארגנו לנקיון האשפה והפסולת הרבה שהלכה ונערמה בגגות השוק, חשיבות רבה ניתנה לנזילות מהגגות .העירייה לא חסכה במשאבים והעמידה מנופים וצוות עבודה מיוחד, לאחר עבודת מאומצת של עובדים מקצועיים שעבדו בשעות הלילה.נקיון הגגו חשף בפנינו אתגרים, ומאידך פוטנציאל של שטחים שניתן לממש לטובת השוק".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן