חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הירושלמים כובשים את "סעודת האבירים"

הירושלמים כובשים את "סעודת האבירים" – הכנס השני שיתקיים בחנוכה הקרוב:שף-קונדיטור קרן קדוש, בשיתוף צוות דן גורמה, משתתפת בנבחרת השפים באירוע ותקבל אות כבוד לקונדיטוריה הטובה ביותר "קפה קדוש". שף דודו ביטון יקבל אות כבוד על מסעדתו לה רג'נס שנבחרה למסעדה הטובה ביותר

 

בעקבות הצלחת כנס "סעודת האבירים" הראשון, שהתקיים בספטמבר האחרון, הוחלט לקיים בחנוכה הקרוב אירוע נוסף, למוזמנים בלבד, בסימן "באנו חושך לגרש"- העלאת המודעות למסורבות גט ועגונות כשבאירוע יכינו מיטב השפים בישראל ארוחות גורמה לקהל המוזמנים בקונספט של "מנות חופש"- כל שף ושפית יחשבו "מהו חופש?" עבורם ויכינו מנה ברוח זו.

כנס "סעודת האבירים" נחשב לאירוע קולינרי אקסקלוסיבי והכניסה לאירוע למוזמנים בלבד. השנה צפויים להגיע מסעדנים, שפים מובילים, מנכלים של החברות המובילות במשק, אנשי עסקים ומובילי דעת קהל בתחום הקולינריה.

יח"צ רון ירקוני

 

מי שכובשים את התחום הקולינרי ויקבלו אותות מהוועדה המסדרת של המסעדנים והשפים בישראל כבוד הם השפים קרן קדוש (בשיתוף צוות דן גורמה) ודודו ביטון שעסקיהם נבחרו לקבל אות של כבוד. את אות המסעדה הטובה ביותר לשנת 2019 ל"לה רג'נס" יקבל השף דודו ביטון ואת הקונדיטוריה הטובה ביותר לשנת 2019 יקבל "קפה קדוש". 

לכל שף ושפית המשתתפים באירוע ניתנה חסות. ברשימת החסויות ניתן למצוא גם את ‏Cookie cream הירושלמית.  

גם השף אבי לוי צפוי להגיע לאירוע ולגבות את הקולגות הירושלמים בתחום. 

שף קונדיטור איציק קדוש, בעלי קדוש: ״אני תמיד אומר כשאתה מתחיל משהו, צריך ליהנות מזה. אנו קיימים 53 שנים ועדיין מרגישים בכל יום אהבה וסיפוק עז מהעשייה שלנו. בכל יום לומדים ובכל יום מרגישים כאילו היום זה היום הראשון, שמחים ומודים שנפלה בחלקנו הזכות לעשות את מה שאנחנו הכי אוהבים ולזכות בהכרה רחבה על כך. תודה לכל מי שבחר בנו, נמשיך להצדיק את הבחירה בקדוש.״

שף דודו ביטון: " ממש מתרגש ומכבד! האמת, אני לא חושב שיש דבר כזה "אוכל הכי טוב". יש לנו בארץ מסעדות מדהימות וכל אחת הכי טובה במישור מסוים.  מאושר להיות חלק מהקולינריה המתפתחת בצעדי ענק בישראל."

יח"צ רון ירקוני.

 

לירן איילון, בעלי cookie cream: ״כשאנחנו מכינים גלידות, אנו שואפים שהלקוח יטעם וירגיש שלווה ונחת, שיתענג על כל ביס ויחווה חופש והקלה לכמה רגעים, וכששמענו על אירוע ״סעודת האבירים״ ששם לו למטרה ביחד עם עמותת ״יד לאישה מבית אור תורה סטון״, להבליט ולחזק את התופעה הלא מוסרית של משים עגונות ומסורבות גט, ראינו לנכון להשתלב בפרויקט ובצוותא עם שף-קונדיטור קרן קדוש וצוות דן גורמה, לייצר מיצג מעורר השראה וטעים שיבטא חופש, המצרך שהנשים הללו מבקשות וזועקות. מודים על הזכות להיות חלק מאירוע עם מטרה נעלה שכזאת.״

פנינה עומר, מנכ"לית יד לאישה מבית אור תורה סטון: ״בעיית הסרבנות והעגינות היא חושך גדול. העובדה שסעודת האבירים בחרה לקיים את הערב תחת נושא זה, היא עבור עמותת יד לאישה ועבור נשים רבות, אור גדול. אוכל הוא נושא המדבר לכולם, ואנחנו מודות לשפים שבחרו להעביר דרכו מסר של חופש. לכל אישה ואיש מגיע לחיות בחירות, עמותת יד לאישה ששחררה עד היום כאלף נשים, פועלת למען אלו שעדיין נאבקות על כך".

קוקי קרים הירושלמית תעניק חסות לאירוע

25/12/2019   | 18:30
מתחם "החמאם", מפרץ שלמה 10, יפו

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן