חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נחשפה פרשיית סחר בנשקים בקרב צעירים בירושלים

בתום הפעלת סוכן משטרתי שהצליח לקנות 2 אקדחים מסוחרי אמצעי לחימה במזרח ירושלים, עצרה משטרת ישראל לחקירה 5 חשודים.

משטרת ישראל ממשיכה לפעול במלוא המרץ תוך ניצול כלל המשאבים העומדים לרשותה, על מנת למגר את הסחר באמצעי לחימה שלא פעם שימשו בסכסוכים פנימיים בקרב האוכלוסייה, ובכדי למנוע פגיעה וחשש בקרב האוכלוסייה.

בהודעה שיצאה לפני זמן קצר ממשטרת ישראל נמסר: " במהלך החודשיים האחרונים, הפעילה משטרת ישראל סוכן משטרתי שפעל במזרח ירושלים והצליח לחדור את מעטפת ההגנה ולרכוש את אמונו של חשוד (שנות ה 20, מזרח י-ם) בסחר בנשק, ממנו הצליח לקנות בהזדמנויות שונות 2 אקדחים.

עם התקדמותה של החקירה הסמויה, התחזק חשדם של החוקרים שהחשוד אינו פועל לבדו, ובמסגרת מלאכת איסוף ראיות וממצאים נוספים, איתרו את זהותם של 4 חשודים נוספים שעפ"י החשד פעלו יחדיו במקרים שונים לסחר באמצעי לחימה בקרב האוכלוסייה במזרח ירושלים.

בתאריך 30.12.19, פשטו בלשי המשטרה על בתיהם של 5 החשודים (שנות ה – 20, מזרח ים) ועצרו אותם לחקירה בחשד לסחר, החזקה והובלה של אמצעי לחימה, ומעצרם הוארך ע"י בית המשפט עד יום שלישי הקרוב.

משטרת ישראל ממשיכה את מאבקה בתופעת אמצעי הלחימה הלא חוקיים במגזר הערבי. במהלך 2019 תפסה המשטרה למעלה מ- 4,700 פריטי אמל״ח לא חוקיים, בהם: למעלה מ- 1,300 רובים ונשקים מסוגים שונים, 275 רימונים מסוגים שונים, תחמושת, מטענים, חלקי נשק חומרי חבלה ועוד – מרביתם נתפסו ביישובי החברה הערבית. "

אחד האקדחים שנתפסו, צילום: דוברות משטרת ישראל
אחד האקדחים שנתפסו, צילום: דוברות משטרת ישראל

 

נזכיר שהמשטרה פועלת בכל עת במטרה לאתר סחר בנשקים לא חוקיים, ולפני כחודש הוגש כתב אישום נגד צעיר שנתפס בעקבות מידע מודיעיני בכניסה לעיר אשקלון כשברשותו נשק אותו תכנן למכור לכאורה לעבריינים לאחר שיצא מהעיר אשדוד.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן