חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העצור באוקראינה: תושב ירושלים

נריה אור התגורר בשנים האחרונות בירושלים והיה מקורב לרב ברלנד. לפני מספר שבועות המריא לרבי נחמן עם ארוסתו והיה מעורב בתאונה. המשפחה מנסה להביא לשחרורו


 

לפני מספר שבועות המריא נריה אור, תושב ירושלים, לקברו של רבי נחמן באוקראינה. בדרכו לעיר ברסלב, שכר אור רכב והיה מעורב בתאונת דרכים בה נהרג אביו של קצין משטרה. מי שמכיר את הכבישים באוקראינה יודע שמדובר בכבישים בעייתיים, ולרוב מתבצעות שם עקיפות מסכנות חיים.

במשטרה המקומית טוענים שנריה הוא האשם בתאונה, אך הצעיר מכחיש וטוען שלא עבר את פס ההפרדה אלא הנהג שהגיע מולו הוא שעבר פס הפרדה שלא כחוק. הצעיר עצור כיום בעיר ויניציה ומוחזק בתנאים קשים כששותפיו לתא הם גויים. אור מתקשה לאכול אוכל כשר מחשש מהאסירים שאיתו בתא, ולא נוגע בבשר המוגש לו.

באדיבות המשפחה

 

במשפחה החלו פרויקט גיוס המונים ומבקשים מעם ישראל להתגייס למצוות פדיון שבויים על מנת לשחרר את הצעיר שאמור להתחתן בקרוב מהכלא האוקראיני. עלויות השחרור ועורך הדין גבוהות במיוחד ולכן נפתח הפרויקט לגיוס כספים. מחר בערב תערוך אחותו גל שיעור תורה גדול בשכונת רמות עם הרב מאיר וקנין מחסידות ברסלב, והפרשת חלה עם מזכת הרבים בת אל לוי. נשות ירושלים והסביבה מוזמנות לערב.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן