חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מירוץ נגד הזמן

חסידיו של הרב אליעזר ברלנד מנסים לגייס הוכחות על הישגי פדיון הנפש שערך לציבור וקוראים לאנשיהם לצבור הוכחות. כתב האישום יוגש בקרוב | מילן מועלם 


אנשיו של הרב אליעזר ברלנד במירוץ נגד השעון: רגע לפני הגשת כתב האישום מנסים אנשי ברלנד להוכיח שפדיון הנפש שערך הרב לאלפי ישראלים אכן פעל לישועות.

חסידיו פרסמו אמש בעמוד הפייסבוק שלו ובין אנשי הקהילה פוסט הקורא לכל מי שעבר פדיון נפש אצל הרב ברלנד לספק הוכחות לאמיתות הדברים. את ההוכחות מתכוונים אנשי הרב להציג בכתב ההגנה.

בתוך כך, קהילת שובו בנים בחרה אתמול בש"ס אחרי שנים של תמיכה ביהדות התורה, לאור העובדה שרבני יהדות התורה לא יצאו להגנתו של הרב ברלנד. ביום ראשון בלילה החליט הרב מכותלי הכלא לקרוא לאנשיו לתמוך בש"ס בבחירות.

למרות הנטישה של קהילת שובו בנים, לא נרשמה נפילה יוצאת דופן בהצבעות ליהדות התורה בירושלים  והמפלגה מובילה בפער גדול על ש"ס בבירה.

 

"ועשית ככל אשר יורוך! בהוראת רבני ק"ק ברסלב 'שובו בנים', כלל תלמידי, אוהדי ומעריצי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, ללא יוצא מהכלל – מחויבים מחר, בחירות ו' אדר תש"פ, להצביע בבחירות אך ורק עבור תנועת ש"ס. וזאת, כהכרת הטוב לחבר מועצת חכמי התורה הגה"ג הרב שמעון בעדני שליט"א, שעומד לימינו של מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א וק"ק ברסלב 'שובו בנים' כל העת ללא חשש ומורא.

הפעם לא ניתן את קולנו לנציגים שמתעלמים ורומסים את מורינו הרב ברלנד שליט"א וק"ק ברסלב 'שובו בנים' – 'הרב שמחל על כבודו אין כבודו מחול", כך נכתב בהודעה שהופצה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן