חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפרויקט של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תתגייס לעזרת האוכלוסיה המבוגרת, בשלב הראשון באמצעים דיגיטליים. משה חוגג:" זהו אחד הפרויקטים המעניינים והמועילים ביותר שאנו מוציאים לפועל"


בית"ר "מילניום" ירושלים, בשיתוף המשרד לשיוויון חברתי, אשל השייכת לעמותת הג'וינט ועיריית ירושלים, משיקה את פרויקט ואהדת פני זקן.

במסגרת הפרויקט נרתום את קהל אוהדינו הגדול להירתם לפרוייקט הייחודי ולעזור לפלח האוכלוסיה הזה בימים קשים אלו.

התוכנית, עליה אנחנו עומלים בחודשים האחרונים ביחד עם שאר השותפים הותאמה למשבר הקורונה. בשלב הראשון תכלול הפעילות עזרה דיגיטלית, בכל אמצעי התיקשור שעומדים לרשותם של האוכלוסיה המבוגרת וזאת על מנת ללמד אותם להסתגל לשגרה החדשה שכפתה עליהם משבר הקורונה.

המתנדבים ילמדו את הקשישים שימוש בוואטסאפ, שיתופי תמונות וכל דבר שיחפצו לעשות במדיות השונות.

הפרויקט מורכב משלושה שלבים – גיוס מתנדבים, הכשרתם ופעילות ההדרכה עצמה כלפי האוכלוסיה.

בית"ר ירושלים

מהמועדון נמסר:  "אנו רואים בפרויקט חשיבות עליונה ומבקשים מהאוהדים ומהקהל הרחב להצטרף לפרויקט בחודש הקרוב על מנת לעזור כמה שניתן לאוכלוסיה. מדובר בפעילות פשוטה ולאחר תדרוך קצר כבר יוכלו המתנדבים להתחיל במלאכה. יש לציין כי כל ההתנדבות היא מהבית.

זהו השלב הראשון בפרוייקט אסטרטגי ארוך טווח שיכלול מגוון פעילויות תחת הכותרת ״ואהדת פני זקן".

בעלי המועדון, משה חוגג: "זהו אחד הפרויקטים המעניינים והמועילים ביותר שאנו מוציאים לפועל, בעיקר בתקופה הזאת פרוייקט שמתחבר למסר המרכזי שמלווה אותנו לאורך כל השנה – 'ואהבת לרעך כמוך'. לכל אוהד עם ידע בסיסי יש אפשרות לעזור כאן ולגרום לאושר לקשישים בעזרת פעולות פשוטות שעשויות אף להציל חיים. מאז פרוץ המשבר אנחנו משתדלים לעזור לאוכלוסיות שונות ברחבי הארץ ואני שמח שאנחנו ממשיכים להשתמש בעוצמות של המועדון על מנת לתרום ולעזור לקהילה״.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן