חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוזרים ללימודים

מערכת החינוך תחזור בהדרגה לפעילות ביום ראשון הבא. כיתות א-ג, הגנים והמעונות יחזרו בשלב זה. היתר ימשיכו בלמידה מרחוק. חלק מההורים מתנגדים למתווה 


אם לא יהיה שינוי בקצב ההדבקה, ביום ראשון תחל מערכת החינוך לפעול באופן חלקי והדרגתי. הראשונים לשוב לשגרה יהיו תלמידי כיתות א-ג, המעונות וגני הילדים.

על פי המודל שהגיש השר אופיר אקוניס, החזרת  מעונות היום לגילאי 0-3 תהיה זהה לגני הילדים (גילאי 3-6) ומספר הילדים בכל כיתה/גן, לא יעלה על 15 ילדים.

בדיון נכחו שרי החינוך, הבריאות, הרווחה, ביטחון הפנים, הפנים, האוצר, מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב ומנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב.

המטה לביטחון לאומי סקר בפני הממשלה כיצד מדינות שונות פתחו את מערכת החינוך. יש לציין שראש הממשלה ושר הבריאות הביעו הסתייגות וחשש שקצב ההדבקה יעלה בעקבות החזרה ללימודים. בכל מקרה לאישור הסופי ממתינים לפרסום הנתונים על הדבקת ילדים ולסוף השבוע, בו יבחנו נתוני ההדבקה.

הורים רבים הציפו את הרשת וטענו שלא ימהרו להחזיר את הילדים ללימודים. נכון לעכשיו נראה שבכל מקרה, לא כל הילדים ישובו ללימודים על דעת ההורים. אחת האמהות כתבה: "ילדנו אינם שפני ניסיונות. אני אמשיך לשבת איתם בבית עד שנדע שאין כל סכנה לחזור ללימודים. גם ככה נראה שהמדינה חזרה לשגרה בלי קשר להתנהלות יתר מדינות העולם ולכן לא אקח סיכון" .

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן