חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צופים בהישרדות?

בפרומו לתוכנית הריאלטי עולה האפשרות לשרוף ספר תהילים כדי להדליק מדורה ולחמם את המשתתפים. מ-ז-ע-ז-ע 🎥 מילן בן דוד-מועלם


גילוי נאות: על נושא שכזה אין לי אפשרות לכתוב באופן אובייקטיבי. הסיבה: זה לא מצחיק, זה לא נורמלי ולא, זה ממש לא מתאים למדינת היהודים אלא למשטרים חשוכים.

זה ממש לא מכבד ואף מבזה ממש את מי שמנהיג את העולם, ה' יתברך כמובן ולא מכבד אותנו, תושבי המדינה וכמובן את הצופים שעדיין לא התייאשו מלצפות בטראש.

בפרומו של תוכנית הריאלטי הישרדות, צולם אחד המשתתפים, שחקן הכדורסל לשעבר, עידו קוז'יקרו, מציע לשרוף ספר תהילים כדי לחמם את חבריו למחנה. חבריו למחנה מתנגדים וקוז'יקרו מתרצה ומציע לשרוף רק את שני העמודים הראשונים.

הזכיינית מיהרה להוציא תגובה כי מדובר בהומור והתנצלה. אותי ההתנצלות ממש לא מספקת.

אם מכל מה שצילמתם באי המבודד לטובת הריאלטי מסתכם במשימה אלימה בפרק הראשון ובהצעה לשרוף תהילים כדי לשעשע, כנראה שהריאלטי שלכם עשה את שלו והתוכנית הגוססת שלכם יכולה לרדת. רציתם לעלות את אחוזי הרייטינג על חשבון ספר תהילים? אם ההצעה שלי להוריד את התוכנית מהמסך לא תתקבל, לפחות קחו אחריות ותחליפו את העורכים.

שר התקשורת, דודי אמסלם, פנה היום בדחיפות לרשות השניה לטלוויזיה ורדיו ודרש להסיר את הפרומו ואף להסיר את הקטע מהתוכנית הבאה: "הפרומו הוא אחד הביזיונות הגדולים והנאלחים שנראו על המרקע בישראל. קשה לי להבין כיצד התועבה הזאת משודרת דווקא בערוץ מסחרי במדינת היהודים", כתב השר.

גם ארגון בצלמו פנה לרשות השניה. בתלונה שהוגשה נכתב: "מדובר בפגיעה חמורה ברגשות של מיליוני מאמינים. נוסף על כך, מדובר בעבירה על חוק העונשין סעיף 173 – פגיעה ברגשות דת".

מארגון בצלמו נמסר: "לא נסכים לכך שבפריים טיים יבזו מליוני מאמינים, מדובר בתוכנית מוקלטת והנהלת הערוץ בחרה לשדר את הקטע, על אף התוכן הפוגעני".

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן