חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קינג: "הבית הפתוח מיותר"

ישיבת מועצה מעניינת הערב: אריה קינג מונה לסגן ראש העיר, עמותת הבית הפתוח קיבלה מקדמה על חשבון התקציב. קינג: "אם הם חושבים שהם אנשים נורמאלים, אין סיבה שיהיה להם מתנ"ס משלהם" ▪️ מילן בן דוד- מועלם


תחת כיפת השמיים ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, התקיימה הערב ישיבת המועצה הדחויה. תקציב של מאות מיליונים אושר הערב לטובת עמותות רווחה, חינוך ומנהלים קהילתיים. גם מינויו של אריה קינג הובא הערב למועצת העיר והוא נכנס רשמית לתפקידו כסגן ראש עיר.

אחת העמותות שקיבלה תקציב הערב היא העמותה הגאה, הבית הפתוח. כמידי שנה, תקציב העמותה מעורר שיח ודיון נרחב, וחברי המועצה החרדים עזבו את הישיבה בזמן ההצבעה על תקציב הבית הפתוח.

מי שלא חסך את דעתו על אישור התקציב הוא סגן ראש העיר החדש, אריה קינג שאמר הערב: "חברי "הקהילה" הם בני אדם ככל האדם בעיר. אין כל סיבה,אם הם חושבים שהם אנשים נורמאלים, שיהיה להם מתנ"ס משלהם.

כמחזיק תיק המינהלים הקהילתיים ביררתי ומצאתי, שאין באף מתנ"ס איסור לחבר הקהילה להשתתף בפעילות כזו או אחרת, יתר מכך, מצאתי שבמתנ"סים רבים, ישנן/ם חברי/ות קהילה פעילים בחוגים, בניהול המתנ"ס,בוועדי המינהלים הנבחרים.ולכן, הבית הפתוח, מיותר.

מדובר בעמותה פרטית שזוכה לפרבילגיה מיוחדת, לקבל תמיכה כאילו היא עמותה עירונית או חברה סוכנותית כמו כל המינהלים בעיר. הגיע הזמן להשיב את השיוויון והשפיות לעיר".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן