חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבית הפתוח נגד אריה קינג

אחרי שסגן ראש העיר התנגד בתוקף לתקציב לבית הפתוח, חברי העמותה עולים להתקפה: "מתנגדים למינוי המהווה קו אדום". קינג בתגובה: "אנשי הבית הפתוח, הם אנשים קיצוניים, חסרי סובלנות"


המתח בין סגן ראש העיר אריה קינג, לחברי עמותת הבית הפתוח עולה דרגה: חברי הבית הפתוח יצאו בקמפיין נגד קינג שהצהיר שהעמותה לא צריכה לקבל תמיכה מכספי ציבור. כזכור, בשבוע שעבר אושרה לבית הפתוח מקדמה בסך חצי מיליון ש"ח מכספי העירייה.

בקמפיין עליו חתמו למעלה מ-3,000 תומכים נכתב בין היתר:  "נבחר ציבור שהשמיע עמדות קשות ומסוכנות כנגד הקהילה הגאה, נגד שוויון מגדרי, שוויון זכויות אזרחי ונגד ירושלים שבה יש מקום לכל הציבורים והמגזרים.כתבו לבכירי עיריית ירושלים – אריה קינג הוא קו אדום".

הקמפיין של חברי הבית הפתוח

 

קינג אמר היום לירושלמים: "תגובתי פשוטה: כמי שמכיר הרבה מבין חברי הקהילה הלהטבי"ת, במסגרת תפקידי בעירייה, אני מקבל חיזוק ועידוד מצד אלה שיודעים את האמת, שאנשי הבית הפתוח, הם אנשים קיצוניים, חסרי סובלנות וכאלה שאינם מייצגים את רוב חברי הקהילה שמחפשים אינטגרציה באוכלוסיה ולא מעוניינים בבדלנות ובלא נורמאליות שחברי הבית הפתוח .

הבית הפתוח, הוא עמותה פרטית וקיצונית, כזו שמנהליה חושבים שמגיע להם יחס מיוחד ומועדף בהשוואה לקהילות אחרות בעיר. בעיר ישנם כ30 מינהלים קהילתיים, כל תושב, מבלי לבדוק את נטייתו המינית, רשאי להיבחר לועד המינהל, רשאי לבחור את חברי ועד המינהל וכמובן שרשאי לקבל שירות ולהשתתף בחוגים,אירועים ולהיות מטופל על ידי עובדים סוצייאלים או פסיכולוגים, כמו כל תושב בעיר.

ההחלטה מ2010 שקובעת שיש להכיר בבית הפתוח כמינהל קהילתי, כאילו הוא עמותה עירונית, היא החלטה הזויה ושערורייתית שאעשה ככל שעל ידי לבטלה או לתקנה".

ארגון בצלמו פנה היום ליועץ המשפטי של עיריית ירושלים ודגש לפעול נגד הקמפיין שהעלתה עמותת הבית הפתוח שמתוקצבת על ידי העירייה. בצלמו ביקשו לשלול את תקציב העמותה אם לא ייעצר הקמפיין נגד אריה קינג.

מהארגון נמסר: "הבית הפתוח מחוייב לחוק כמו כל גוף עירוני אחר. ככל שהוא דורש ומקבל תקציבים כמרכז קהילתי שיכבד את כללי החוק. זכותו לפעול בצורה פוליטית אך שיוותר על כספי העיריה. ככל שתושבי העיר ממנים אותו שיתעסק רק בצרכי הקהילה ולא בסתימת פיות ומינויים פוליטים".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן