חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדשות היום בירושלים

אחרי מתקפת הסייבר האיראנית שפגעה גם בירושלמים- מעודכנים בבירה, קבלו את סיכום חדשות היום בעיר, יום ירושלים שמח ‼️


הלילה בירושלים, בת 4 נפצעה באורח אנוש בעיסוויאה מירי תועה. הקליע חדר לגולגולת הילדה שהוכנסה לחדר ניתוח. המשטרה חוקרת את המקרה החמור.

ד"ר אורי פולק, מנהל המערך לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם, אמר: "במהלך הלילה הגיעה אלינו בת 4 וחצי מעיסאוויה עם פגיעת ראש קשה מאוד, ככל הנראה מכדור תועה".

הילדה שנמצאה סגורה על סורגים בביתה: המשטרה חוקרת את אביה


המשטרה מוסיפה לחקור את מקרה ההתעללות בקטינים חסרי ישע ע"י הוריהם, לאחר שאב המשפחה נעצר אתמול לחקירה בחשד שסגר את בתו כבת ה 3 מחוץ לחלון הבית לפרק זמן ממושך במזג האויר הקיצון.

מחקירתו של האב החשוד וחקירה נוספת שנערכה לאם המשפחה, התחזק חשדם של חוקרי המשטרה כי 3 ילדיהם של בני הזוג (כולם מתחת לגיל 6), חווים עפ"י החשד התעללות מתמשכת ע"י הוריהם מזו תקופה של כמה חודשים.

מעצרו של האב החשוד הוארך לפני זמן קצר בבית משפט השלום בירושלים עד לתאריך 24.5.20.חוקרי המשטרה לאור החשדות שעלו, ערבו את גורמי הרווחה, שבשלב זה לקחו אחריות על 3 הילדים.

 

אירועי יום ירושלים בצל הקורונה


משעות הבוקר מתקיימים בירושלים, אירועי ׳יום ירושלים׳ בהתאם להנחיות צו בריאות העם.

משטרת ישראל נערכה עם כוחות משטרה גדולים כבר משעות הבוקר ולאורך כל היום בהתאם למוקדי האירועים, להבטחת בטחון המשתתפים, מניעת הפרות סדר והסדרת התנועה

מ״מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן יחד עם מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד שמפקד על כלל הכוחות עמדו מקרוב על היערכותם של השוטרים.

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן