חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קיבלתם חשבון מים מנופח? 📸

תושבים רבים הופתעו לגלות חשבונות מים גבוהים משמעותיים מהרגיל.בתאגיד טוענים:"החשבונות שהגיעו בימים אלו הם חשבונות עבור חודשים מרץ ואפריל החודשים בהם התקיים סגר, אנשים שהו בבתים בכל שעות היום" 📸 מילן מועלם


גם אתם קיבלתם חשבונות מים גבוהים בימים האחרונים? תושבים רבים פנו למערכת האתר ולחברת הגיחון בטענה שחשבונות המים שהגיעו לתיבות הדואר בימים האחרונים, חורגים מכל פרופורציה ומדובר בחריגה מוגזמת ולא מידתית.

תושבים משכונות שונות דיווחו על עליה של מאה אחוז לפחות בגובה החשבון. תושבת הר חומה סיפרה היום: בדרך כלל אנחנו מקבלים עד 200 שקלים. אנחנו זוג עם שני ילדים בבית. לא עשינו שום דבר חריג בתקופה הזאת. אין לנו בריכה ולא חצר ולא עצים להשקות. משהו לא תקין בקריאה וכך גם אצל השכנים שלי".

גם בשכונת גילה נתקלו בתופעת דומה:" אני גר בדירה של 90 מ"ר וכל החיים הצריכה שלי הייתה אחידה. 180 ש"ח בממוצע במשך שנים. פתאום קיבלתי חשבון של כמעט 600 שקלים. אתם מבינים שמדובר בקריאה לא הגיונית? פניתי לגיחון וקיבלתי תשובה שזה בגלל הסגר והחג".

 

בחברת הגיחון דחו את טענות התושבים וטענו היום בתגובה לפניית 'ירושלמים – מעודכנים בבירה': "החשבונות שהגיעו בימים אלו הם חשבונות עבור חודשים מרץ ואפריל החודשים בהם התקיים סגר, אנשים שהו בבתים בכל שעות היום כולל בימי החג ולכך נוספים הנקיונות לפסח.

באופן טבעי כמויות המים שנצרכו בתקופה זו הן גדולות מהרגיל.עליה בצריכה נכרת גם בחשבונות נוספים של משק הבית כמו חשמל גז וכו.

העליה בחשבונות המים היא בפרופורציה לשימוש אך צרכן אשר יבקש לבדוק את הנושא יוכל לפנות למשרדי הגיחון ונציגי השירות יעמדו לרשותו".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן