חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

במעמד רבנים ואישי ציבור: The Theatron Hotel נפתח בהכנסות ספר תורה לבית הכנסת של המלון

בלב שכונת "טלביה" היוקרתית והפסטורלית נפתח "The Theatron Hotel " של חברת "אחים חסיד" בניהול מותג מלונות היוקרה העולמי M Gallery"" לקראת סוף השבוע הוכנס ספר תורה למלון במעמד בכירי הרבנים בירושלים, ציון חסיד ובני משפחת חסיד.

במיקום האטרקטיבי ביותר בבירה נפתח "The Theatron hotel ", עם תשעים חדרי דלקס , מתוכם עשרים סוויטות ענקיות מפוארות, עם נוף מרהיב ופתוח של דרום ירושלים. המלון הוא החלק המרכזי במתחם שכולל גם עשרים ואחת דירות פרטיות שנהנה משירותי המלון ומתקניו.

לקראת סוף השבוע הוכנס לבית הכנסת המפואר במלון, ספר תורה. הכנסת ספר התורה נחגג על ידי בני משפחת חסיד, בראשם ציון חסיד, ילדיו ונכדיו ובמעמד הרב שלמה עמר הראשון לציון רבה הראשי הספרדי של ירושלים ובמעמד הרב אליהו אברג'ל, אב בית הדין ורבה של שכונת בקעה בירושלים, אנשי דת ואורחים רבים.

המתחם תוכנן על ידי "פייגין אדריכלים" ששמו דגש על עיצוב קלאסי, אלגנטי כיאה לסביבה בה הוא שוכן. תכנון המתכתב עם חזית תיאטרון ירושלים השוכן מול המלון. עוד מוסיפים האדריכלים והמעצבים כי תכנון ומיקום המתחם ממצב אותו בשורה אחת עם בתי מלון והמגורים היוקרתיים והמבוקשים ביותר בארץ בכלל ובירושלים בפרט.

על ניהול המתחם כולו הופקד שלדון ריץ, שנבחר כמנכ"ל. ריץ הינו בעל ניסיון גדול בניהול מלונות יוקרה מהשורה הראשונה בישראל, בטיפוח הקשרים מול צוותי השגרירויות ואירוח ראשי מדינות וממשלות.

צפו בתמונות (צילומים: יעל אילן):

מעצר בלב הקסבה: שני מחבלים שביצעו את פיגוע הירי בחווארה נעצרו הלילה

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן