חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוכנים לשבועות בירושלים

בארגון 'איחוד הצלה' ערוכים לקראת חג השבועות בירושלים ובכותל המערבי

אמבולנסים של איחוד הצלה וחובשים פרמדיקים ורופאים מתנדבים של 'איחוד הצלה' ערוכים למבצע אבטחת שלומם של הרבבות שצועדים לתפילה ברחבת הכותל המערבי, והאלפים שנוהרים לחצרות החסידויות השונות בשכונות גאולה – מאה שערים – בית ישראל והסביבה.

דוברות איחוד הצלה

 

נקודת הזנקה ליציאה מהירה של צוותי הרפואה במקרי חירום תוקם בכניסה לבית המתנדב של איחוד הצלה סניף 'ציון' הממוקם ברחוב הנביאים 26 שבסמוך לשער שכם ובמידת הצורך בכל אירוע חירום יוקפצו מיידית צוותי הרפואה שיהיו בכוננות מוגברת.

גם צוותי הרפואה של איחוד הצלה סניף 'מזרח ירושלים' וצוות 'הרובע היהודי' הונחו להיערך ולהיות בכוננות בדרכים המובילות לכותל המערבי ולקברו של דוד המלך ב'הר ציון' לשם נוהרים רבבות במהלך החג.

נחום ברנשטיין ראש סניף: 'ציון- ירושלים' מסר: "ברחבת הכותל המערבי ובדרכים המובילות והשכונות הסמוכות תורגש תנועה ערה של צוותי הרפואה של איחוד הצלה שהונחו לתת מענה לכל מקרה רפואי שיידרש בליל חג שבועות ובמהלך החג".

מיקי כהן מנהל מרחב ירושלים של איחוד הצלה מסר: "מאות רופאים פרמדיקים וחובשים המתנדבים בארגון יהיו בכוננות עליונה במהלך החג ברחבי העיר ירושלים, וישתדלו לתת את המענה המהיר ביותר למען אבטחת שלומם של עשרות אלפי העולים לכותל המערבי. כולנו תקוה שהחג יעבור בשלום ללא אירועים חריגים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן