חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרוייקט השמורה במלחה יוצא לדרך 📸

פרויקט בניה ראשון מזה 20 שנה בשכונת מלחה: כבר ב Pre Sale נמכרו 7 פנטהאוזים 📸מילן מועלם


חברת אחים חסיד מדווחת השבוע על הצלחה של הפרויקט החדש שלה בשכונת מלחה- פרויקט השמורה, במסגרתו נמכרו לאחרונה 7 פנטהאוזים בעלות כוללת של  כ-34 מיליון ₪.

פרויקט 'השמורה' של חברת אחים חסיד בשכונת מלחה, הינו פרויקט הבניה הראשון מזה למעלה מ20 שנה  שממוקם במערב העיר ירושלים, בשכונת מלחה המבוקשת

הפרויקט כולל 40 פנטהאוזים פרימיום גדולים במיוחד המשתרעים על פני 165-204 מ"ר במפלס אחד עם מרפסות גדולות ובנוסף לחלקם גם גינות בנות 60-70 מ"ר. הפנטהאוזים צופים לנוף פתוח וירוק עוצר נשימה, המשקיף אל גן החיות התנ"כי.

פרויקט השמורה ממעוף דבורה. קרדיט ימית הפקות

 

כל הפנטהאוזים הינם בקונספט של בית חכם ובעלי מפרט עשיר ויוקרתי במיוחד הכולל מטבח מפואר וחדשני, ריצוף יוקרתי, חימום תת-ריצפתי, מיזוג אוויר, מיפתח רחב במיוחד ביציאה למרפסות ( 10 מטרים ) ועוד. בנוסף, לרשותם של רוכשי הפנטהאוזים מעצבת פנים צמודה, שתלווה את כל הליך עיצוב הבית על פי הדרישות והצרכים של הדיירים

עופר לוינשטיין מנהל השיווק של הפרויקט מציין " לאחר  PRE SALE מוצלח מאד אני מתרגש לפתוח את השיווק של פרויקט השמורה בשכונת מלחה בירושלים, פרויקט שמביא את תפיסת העולם של אחים חסיד – איכות חיים ודיור יוקרתי. 40 דירות פנטהאוז מרהיבות ומרווחות עם מפרט עשיר ומוקפד עד מאד,  נוף ירוק עוצר נשימה במיקום מבוקש מאד בירושלים שלמעשה נותן הזדמנות נדירה וחד פעמית להגשמת חלום ולחווית מגורים נדירה".

חברת אחים חסיד בע”מ” הינה חברה משפחתית ששורשיה בירושלים, פועלת בתחום הנדל”ן מעל 40 שנה ומתמחה בבניית בנייני יוקרה ודירות למכירה תוך שמירה על הגינות, יושרה ושירות אישי. אחים חסיד בע"מ שותפה לחלק ממיזמי היוקרה בירושלים. העשייה מבית היוצר של החברה מאותגרת תמידית בהצבת רף גבוה בכל שלבי העבודה – מבחירת המיקום, דרך איכות הבניה ועד שירות ללקוחותיה. את מיקומי הפרויקטים בוחרת החברה מתוך התחייבות ארוכת טווח ללקוחותיה. המגרשים נבחרים בקפידה ובתשומת לב מיוחדת למיקום נגיש וזמין, לנוכחותו של נוף ירוק וסביבה שקטה. 

פרויקט השמורה ממעוף דבורה. קרדיט ימית הפקות

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן