חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ברוב מוחץ – טלי פרידמן נבחרה ליו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה

נבחרה ליו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה

ברוב מוחץ-טלי פרידמן נבחרה ליו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה

הבחירות בשוק מחנה יהודה התקיימו אתמול לראשונה מזה שמונה שנים, כאשר מתוך 550 בעלי זכות בחירה, הגיעו להצביע 284.

מספר המועמדים לראשות הוועד עמד בראשית היום על ארבעה ולאחר שבסמוך לפתיחת הקלפיות, הודיע המועמד חי אהרון על פרישה מהמירוץ, נותרו בו שלושה:

יושבת הראש המכהנת טלי פרידמן והסוחרים הוותיקים – יהודה אוחיון ומאיר כהן.
בתום ספירת הקולות ע״י ועדת הבחירות בראשות השופטת בדימוס שולמית דותן, התקבלו תוצאות חד משמעיות ויושבת הראש המכהנת, טלי פרידמן תמשיך לכהן בתפקידה לאחר שזכתה ב-241 קולות מתוך 281 הצבעות. המועמד מאיר כהן זכה ב-22 קולות ויהודה אוחיון ב-14 קולות. ארבעה קולות נפסלו.

בבחירות לוועד הסוחרים נרשם שיא כל הזמנים במספר המתמודדים (24), ומתוכם נבחרו שמונה: שלמה חבה, יריב גורי, אברהם לוי, ניר אזובל, לירון קרן, נועם נח יונה, עיסא סיאם ואלי סימן טוב.

לראשונה בתולדות השוק, נבחרה אישה לעמוד בראשות הוועד, לראשונה בתולדות השוק נבחר לוועד הסוחרים סוחר ממוצא ערבי.

יו״ר ועד הסוחרים הנבחרת, טלי פרידמן: ״שוק מחנה יהודה יצא היום לדרך חדשה, דרך של אחדות וצמיחה, דרך של אמון ושיתוף פעולה פורה.
דרך זו תשלב את הקולות ותאחד בין כולם.
אחרי שמונה שנים ללא בחירות, ובתוך התקופה המאתגרת ביותר שידע העולם, יצא השוק יחדיו השמיע את קולו בגאווה ובאמון.
אני מודה לכל הסוחרים ולכל מי שסייע לי להיבחר, על האמון בי ויודעת שהעבודה רבה ומאתגרת.

לקחתי על עצמי שליחות, לייצג ולסייע לכולכם בצורה הטובה ביותר, הישירה וההגונה ואני סמוכה ובטוחה שיחד נמשיך להצדיק את התואר שכל באי השוק מעניקים לבית השני שלנו הסוחרים-השוק הטוב בישראל ואחד מהשווקים המובילים בעולם.״

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: ״ברצוני לברך את הנהגת השוק הנבחרת, את יושבת הראש טלי פרידמן וחברי הוועד. יחד עם עיריית ירושלים, שוק מחנה יהודה, שכולנו אוהבים ומתגאים בו ימשיך להיות פנינה המקבצת אליה אנשים מכל חלקי העולם המוצאים בו מכנה משותף.

ברצוני לומר תודה לכל העוסקים במלאכה שעשו לילות כימים כדי להוציא לפועל את הבחירות, שכידוע מתקיימות לראשונה מזה שמונה שנים.

תודה לשופטת בדימוס שולמית דותן שעמדה בראשות הוועדה האמונה על הבחירות ולחברי הוועדה, למזכיר הוועדה אורי עמדי, למנהל האגף לקידום עסקים אמיר חכימיאן ולאגף לקידום עסקים על הובלת התהליך מראשיתו ועד סופו.

תודה לסוחרי השוק על האמון המלא בתהליך. מספר שיא של מועמדים הן לראשות והן לוועד, מוכיחים כי התהליך הדמוקרטי היה ברור לכל ולאור זאת נרשמה היענות רבה.״

טלי פרידמן נבחרה ליו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, צילום: יוסף חיים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן