חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המאבק לבלימת התפשטות נגיף הקורונה: שוטרי משטרת ישראל פיזרו אמש שתי חתונות מרובות משתתפים

ניידת משטרה. "השוטרים עמדו בצד ולא עשו כלום".

צוות שיטור עירוני שהגיע אתמול (ראשון) בצהריים אל גבעת שאול, איתר כי מתקיימת חתונה בה עשרות רבות של משתפים לצלילי מוסיקה רועשת, צלם ושירותי קייטרינג, וכל זאת בניגוד להנחיות איסור התקהלויות בשל התפשטות נגיף הקורונה.

אילוסטרציה. צילום:משטרת ישראל

עם כניסתם של השוטרים והפקחים למקום, החלו חלקם של האורחים לעזוב את המקום, כפי שניסה גם לעשות עובד הקייטרינג שנראה מנסה לצאת מחלון המבנה כשסיר בידו. לאחר רישום דו"ח אכיפה על סך 5,000 ₪, ניאותו האורחים להתפזר בסיום ברכת המזון וההתקהלות פוזרה.

באותה העת, מעברה השני של העיר, איתרה המשטרה בקיבוץ רמת רחל חתונה רבת משתתפים שנערכה במקום בניגוד להנחיות. בהגיעם הבחינו באירוע בו משתתפים עשרות מתקהלים והורו על פיזורם וכנגד בעל המקום נרשם דו"ח קנס על סך 5,000 ש"ח. בביקורת חוזרת שערכה המשטרה זמן קצר לאחר מכן במקום, נמצא כי חלקם של האורחים שב על עקבותיו בשנית בניגוד כאמור להנחיות וכנגד מי מהם נרשמו דו"חות בגין סירוב להוראת שוטר לפיזור התקהלות.

בהודעת משטרת ישראל נכתב כי היא תמשיך לפעול יחד עם יתר גורמי האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי למאבק בהתפשטות הנגיף.

רק יחד נוכל לנצח את הנגיף.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן