חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פינת ישיבה לגינה – עולם שלם של אפשרויות

קרדיט לתמונות: "גרין ריהוט גן"

עיצוב פינות ישיבה לגינה מעלה לפעמים אסוציאציות של ישיבה בסגנון שאנטי עם ספסלים נמוכים וכריות צבעוניות סביב שולחן קפה מאולתר.

אבל האמת היא שיש כל כך הרבה אפשרויות יוקרתיות ואיכותיות בימינו, ולכן פינת ישיבה לגינה יכולה להיות כל מה שעולה על דעתכם –

מגוון חומרי הגלם, איכות גבוהה ועמידות לטווח ארוך הופכים פינות ישיבה לגינה למוצרי יוקרה מפנקים ומספקים קשת אינסופית של אפשרויות.

אז ברוכים הבאים לעולם החדש של פינות ישיבה מעוצבות לכל גינה!

להשקיע בחלל האהוב בבית עם פינת ישיבה יוקרתית

בעולם העיצוב, כבר מזמן מתייחסים לגינה כאל חדר נוסף בבית ואולי החדר הכי חשוב בבית – אם שם אתם אוהבים לבלות.

לכן תפקידה של פינת ישיבה חיצונית הוא להפוך את החלל החיצוני של הבית לסביבה חיונית ומלאת חיים לא פחות מהסלון. ליצור מקום מפלט נעים שיגרום לכם לבלות זמן איכות בחוץ כל השנה.

אולי בגלל זה, יש כל כך הרבה אפשרויות בחירה, חומרי גלם ועיצובים של פינות ישיבה חיצוניות, שרק עושות יותר חשק להשקיע בעיצוב.

כך תבחרו פינת ישיבה חיצונית בהתאמה מדויקת

העיקרון המנחה עבור מעצבי יוקרה בבחירת פינות ישיבה לגינה הוא יצירת מרחב מחיה חיצוני עם נוחות וסגנון אולטימטיבי.

לכן כבר לא מקובל להציב מערך אקראי של רהיטים בכל מקום, אלא להחליט איפה אתם רוצים לארח, איפה אתם רוצים פינת ישיבה אינטימית ופרטית ולחלק את המרחב בהתאם.

מעל הכל – בוחרים ריהוט גן איכותי ויוקרתי, שיעניק לכם את החוויה האידיאלית וימקסם את הפוטנציאל של המרחב.

 

ברמה הפרקטית, חשוב לקחת את המידות של המרחב שבו אתם רוצים להקים פינת ישיבה לגינה, כדי לבחור ריהוט בגודל המתאים – בין אם מדובר על פינת אוכל, על ספה פינתית, או על כורסאות מרופדות עם שולחן קפה.

חשוב שהריהוט ישתלב בגודלו בחלל בצורה אידיאלית – שלא יהיה צפוף מדי ושלא יהיה לכם חלל חצי ריק בגלל ריהוט קטן מדי.

 

בנוסף, רצוי לוודא כי הריהוט שאתם בוחרים מתאים לתנאי האקלים בגינה, כדי שלא תצטרכו להשקיע מאמץ רב מדי בתחזוקה שלו, או להחליף אותו לעיתים קרובות.

סגנונות שונים לישיבה בגינה

אם המרחב שלכם מאפשר זאת, תוכלו להציב בגינה אחת מספר פינות ישיבה בעלות אופי שונה:

אזור חברתי לאירוח, כולל פינת אוכל גדולה, לצד פינת ישיבה אינטימית לשניים או לאדם אחד, כסא נוח על שפת הבריכה וגם קונכיית רביצה מתחת לעץ רחב צמרת.

אבל פינות ישיבה לא חייבות להיות פסטורליות וכפריות. אם הסגנון שלכם הוא יותר אורבני, תעשייתי ומודרני, תוכלו לבחור כסאות בר גבוהים עם רגלי מתכת לצד דלפק רחב מעץ.

ליצירת סגנון בוהו מודרני, תוכלו להציב כורסאות ראטן, או חבל לצד שולחן קפה עם פלטת זכוכית, או שולחן מדורה מרהיב, שיעשה לכם חשק לשבת בחוץ גם בליל חורף קריר.

הקפידו לבחור רהיטים עם ציפוי UV עמידים בפני מים, כדי שתוכלו להיות רגועים גם כשיורד גשם, גם כשיש שמש חזקה וגם אם נשפך מיץ על הריהוט.

ספות מרופדות הן בין הטרנדים העדכניים ביותר של פינות ישיבה לגינה . הן מאפשרות לכם ליצור "סלון" נוסף לבית, עם כל הנוחות והפינוקים של הסלון הביתי המקורה.

תוספת של כריות עם ריפודים מיוחדים לתנאי חוץ, שטיח חוץ מרהיב ותאורה מתאימה – מבטיחים שאתם והאורחים שלכם תשמחו לבלות בעיקר בחוץ.

קצרה היריעה מלפרט כאן את כל קשת האפשרויות הקיימת בתחום פינת ישיבה לגינה,  אז בואו לבקר בקטלוג העשיר של רשת גרין ריהוט גן, או באחד מסניפי הרשת הקרובים לביתכם.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן