חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אזהרה אחרונה לאיראן מירושלים? צפו בדבריו של נתניהו בישיבת ההמשלה: "ישראל לא תאפשר לאיראן לייצר נשק גרעיני" I ירושלמים

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח היום את ישיבת הממשלה בה שיבח את השב"כ, הימ"מ וצה"ל על תפיסת המחבל שרצח באכזריות את אסתר הורגן ז"ל בפיגוע הקשה בשבוע שעבר ואמר: " יידעו כל מבקשי רעתנו, והם רואים את זה פעם אחר פעם, ידה הארוכה של ישראל תגיע אליהם, בכל מקום ובכל עת".

רה"מ נתניהו לא המתין וכבר בפתח הישיבה התייחס להודעה של איראן לפיה היא תעלה את רמת העשרת האורניום ותקדם את היכולת התעשייתית להעשיר אורניום מתחת לאדמה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בסיור בטחוני בהר אביטל,
צילום ארכיון: חיים צח, לע"מ

נתניהו אמר: "איראן הודיעה שתעלה את רמת העשרת האורניום ותקדם את היכולת התעשייתית להעשיר אורניום מתחת לאדמה. זו הפרה בוטה ומוחלטת של המחויבות שלה. אין לכך שום הסבר אחר – פרט למימוש המשך כוונתה של איראן לייצר נשק גרעיני. אני חוזר ואומר – ישראל לא תאפשר לאיראן לייצר נשק גרעיני".

נציין שכלי התקשורת באיראן החלו לדווח בשעות האחרונות על תרגיל רחב היקף שיחל מחר ובו יתורגלו גם מטוסים מתאבדים, וכלי נשק נוספים באזור המפרץ.

התרגיל מגיע לצד דיווחים בכלי התקשורת הזרים לפיהן המתיחות באזור גוברת, בעיקר בימים אלו בהם יש חילופי האשמות בין טראמפ לחמינאי על רקע תכנית הגרעין האיראנית המאיימת על העולם החופשי ובעיקר על האימפריה שבנתה ארצות הברית, על ישראל ועל מספר מדינות נוספות הסמוכות לאיראן, בהן גם איחוד האמירויות.

שלשום חמינאי יצא להלוויתו של האייתוללה מסבאח יזדי, הוגה דעות איראני שנחשב לדמות משמעותית באיראן ובתמונה שהתפרסמה בחשבון הטוויטר הרשמי של חמינאי ניכר כי הוא נמצא במצוקה בימים האחרונים ולבוש היטב עם מיגון על גופו.

כאמור, מחר יחל התרגיל האיראני כשברקע האיומים ההדדיים בין מדינות העולם החופשי וישראל לאיראן המאיימת להתקדם במהירות עם תכנית הגרעין שלה נגד ישראל ושאר המדינות.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן