חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

500 בוגרים חדשים למרכז האקדמי לב

המרכז האקדמי לב ערך השבוע טקסי תארים ל-200 בוגרות תואר ראשון ושני בקמפוס טל לנשים וכ-350 בוגרי תואר ראשון ושני בקמפוס לב לגברים. באירועים השתתפו ח"כ איילת שקד, ח"כ שלמה קרעי בוגר החוג לחשבונאות ומערכות בידע במרכז האקדמי לב ונציב שירות המדינה הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ, הרב יוסף צבי רימון ורקטור המרכז האקדמי לב פרופ' קנת הוכברג.

נציב שירות המדינה הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ שכיבד בנוכחותו אמר: "תיקון עולם מחייב שילוב של תורה ודרך ארץ, כאשר דרך ארץ הוגדרה על ידי חז"ל כמלאכה. המרכז האקדמי לב מבטא זאת באופן הטוב ביותר בכך שמשלב את לימוד התורה יחד עם לימודים אקדמיים ברמה גבוהה, ערכי הקודש ודרך החיים עימם הגעתם מביתכם משולבים כאן עם מקצועות דוגמת הנדסה, סיעוד וחשבונאות."

פרופ' דניאל הרשקוביץ. צילום: המרכז האקדמי לב

ראש קמפוס טל, גב' אתי שטרן התייחסה לאופיו השונה של הטקס עקב התפרצותו של נגיף הקורונה: "טקס הענקת התארים ה 18 של קמפוס טל נעשה השנה באופן מקוון אך עדיין ההתרגשות השמחה והגאווה עצומים. זהו שלב המעבר אל חיי המעשה ואתן ממשיכות ליישם את הערכים שהונחלו כאן – מצוינות ערכית תורנית ומצוינות אקדמית מקצועית. אתן מתחילות את השלב הבא בחייכן ומצטרפות אל מאות הבוגרות שלנו המאיישות תפקידים בכירים בתחומיי ההייטק, הפיננסים ובסיעוד, בשירות הציבורי, במשרדי הממשלה, במערכת הביטחון ומערכת הבריאות. עלו והצליחו."

חה"כ איילת שקד. צילום: המרכז האקדמי לב

נשיא המרכז האקדמי לב פרופ' חיים סוקניק דיבר על משמעותו של הטקס עבור בוגרי מסלולי התואר האקדמי: "בנייה אמיתית ותהליכים גדולים מתחילים כולם בצעדים קטנים. האדם הבודד מתחיל בצעדיו הקטנים ובני אדם נוספים מצטרפים אליו או שממשיכים את דרכו. למעשה, כך נראה מרוץ החיים שלנו. הענקת תואר אקדמי היא אבן דרך משמעותית המאפשרת לנו להעריך את ההתקדמות שלנו. אירוע זה הוא שלב חשוב בחיים לקראת הדרך אל היעדים הגדולים אליהם תגיעו בעתיד."

ח"כ שלמה קרעי, בעצמו בוגר המרכז האקדמי לב אמר: "ל"ב נתיבות חכמה באים לביטוי כאן במרכז האקדמי לב. חכמנו קבעו שיפה תורה עם דרך ארץ ושיגיעת שניהם משכחת עוון וכן שגדול הנהנה מיגיע כפיו מירא שמים. שילוב תורה בחייכם המקצועיים הוא ערך שנקבע על ידי חז"ל ויש לקחתו אותו הלאה בחיים, זאת בכדי שתהיה תורתכם משתמרת ומלאכתכם מתברכת."

ח"כ שלמה קרעי. צילום: המרכז האקדמי לב

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן