חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משרד האנרגיה הורה לסגור את תחנת הדלק ברחוב האומן בתלפיות

תחנת דלק

במשרד האנרגיה החליטו לסגור את תחנת הדלק ברחוב האומן, בעקבות תלונות חוזרות ונשנות בגין מכירת סולר לא תקני בתחנה וכן בנזין שנמכר למרות שאינו עומד בתקן הוחלט לסגור את התחנה, כך לדברי משרד האנרגיה.

גורם במשרד: " נגד בעלי התחנה כבר הוגש כתב אישום, והוא יתוקן בהמשך לגילוי העבירות החדשות שבוצעו"

מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה הורה לסגור באופן מידי את תחנת דלק מספר 2615 ברחוב האומן בתלפיות.

בהודעה שיצאה מוקדם יותר לתקשורת ממשרד האנרגיה הוסבר כי: " בקשה זו מגיעה בעקבות עבירות חוזרות ונשנות בגין מכירת סולר לא תקני בתחנת הדלק וכן בנזין שנמכר למרות שאינו עומד בתקן.

נגד בעלי התחנה כבר הוגש כתב אישום על ידי התביעה בלשכה המשפטית של משרד האנרגיה, והוא יתוקן בהמשך לגילוי העבירות החדשות שבוצעו. התחנה תחזור לפעילות רק לאחר שתעמוד בהוראות החוק והתקנות, ותקבל את אישור מינהל הדלק והגז.

כזכור, רק לפני מספר חודשים נתפסה תחנת הדלק, יחד עם תחנות נוספות, במבצע משולב אותו הובילה משטרת ישראל, בשיתוף מינהל הדלק והגז, רשות המיסים וגופי אכיפה נוספים, כאשר היא מחזיקה מלאי דלק שאינו עומד בתקן.

תחנת דלק
צילום: משרד האנרגיה

למרות זאת, מאז המבצע נתפסה התחנה מספר פעמים כשהיא שוב מוכרת דלק שאינו תקין, וכך גם קרה בסדרה של בדיקות שבוצעו בשבוע החולף.

מן הבדיקות עולה כי הסולר והבנזין שבתחנה אינם עומדים בתקן הישראלי המחייב ולכן אסור למכור אותם. מנהלי התחנה קיבלו הוראה להפסיק את מכירתם בתחנה, ובמקביל, כאמור, לאור הישנות העבירות, הורה מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה לסגור את התחנה באופן מידי.

בחצי השנה האחרונה, נדגמו בסך הכל בתחנה 14 דגימות לא תקינות של דלק, 10 דגימות של סולר ו-4 של בנזין.

משרד האנרגיה ממשיך בפעילות האכיפה בכל עת, על מנת להבטיח כי הדלק אשר מגיע לצרכנים עומד בתקנים המחייבים".

תחנת דלק
צילום: משרד האנרגיה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן