חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חבר המועצה נרגש: "היקף הסיוע והנתינה למבודדי עירנו הוא בלתי נתפס" • צפו בתמונות

רפואה ושמחה, עיריית ירושלים

המאבק הבלתי נגמר בנגיף הקורונה והשלכותיו: חבר מועצת עיריית ירושלים ומחזיק תיק תרבות תורנית בעירייה ר' דוד בלומנשטוק קיים סיור מקיף יחד עם צוות לשכתו במוקד האונליין של "רפואה ושמחה", כשהוא מלווה ביו"ר הארגון הרב ישראל צישינסקי ובמנכ"ל מאיר קווין המתפעל את המערך ההתנדבותי העצום הקיים כמעט בכל נקודה בארץ ובעולם.

במהלך הסיור סקרו בפניו את הפעילות העצומה בקרב חולים ומבודדי הקורונה בעיר ירושלים ומחוצה לה, על מערך חלוקת ערכות הבידוד החולש מאילת ועד החרמון, באמצעות למעלה מ-1000 קבוצות האונליין, כשאין בית מבודד או משפחה במצוקה אשר לא מגיעים אליה ונמצאים שם בשבילה ברגעים הקשים והמאתגרים.

חבר המועצה ציין את שיתוף הפעולה המוצלח הקיים בין הארגון לבין אגפי העירייה והגורמים הרלוונטיים בכל הקשור לטיפול ועזרה אונליין למבודדים, זקנים, גלמודים וחולים הירושלמים, כשאין פנייה שלא מקבלת מענה, והכל באכפתיות ובמסירות כאילו שלא מדובר בפנייה אחת מתוך מאות ואלפים בכל יום.

בלומנשטוק הוסיף כי הוא שמח מאוד להיות לצד הארגון ולהודות לו בשם רבבות ירושלמים שנעזרו עד כה, כמו"כ הוא רואה זכות להעניק ולשלב בערכת הבידוד לילדים הירושלמים את מדבקות המיזם הנפלא "עיר מלוכה" של אגף התרבות שבראשותו, פרויקט שהעסיק לא מעט את הילדים והעניק להם מידע רב בעל ערך וחשוב היסטורי על עיר הקודש לדורותיה.

בסיום ביקורו במוקד התרגש מעוצמת והיקף הפעילות הבלתי נתפסת ואמר כי "למרות השנה הקשה והמאתגרת, אנו פוגשים ורואים את הארגון ואלפי מתנדביו לצד כל אחד, בכל מצב הדורש רפואה ושמחה. הם מביאים את השמחה לכל משפחה בבידוד ובמצוקה. נאחל להם שימשיכו את העשייה רק בשמחות".

צפו בגלריית תמונות מהביקור:

עיריית ירושלים

עיריית ירושלים, רפואה ושמחה

רפואה ושמחה, עיריית ירושלים

עיריית ירושלים, רפואה ושמחה

עיריית ירושלים, רפואה ושמחה

שיא המתחסנים בישראל: המרכז הרפואי הדסה עין כרם עם אחוז המתחסנים הגבוה ביותר מבין אנשי הצוותים הרפואיים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן