חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בהשתתפות שחקני הפועל: עיריית ירושלים בהפנינג מיוחד לעידוד צעירים להתחסן

הפועל ירושלים

עיריית ירושלים ממשיכה לעודד את מבצע החיסונים בירושלים וביום רביעי יתקיים הפנינג מיוחד, בהשתתפות שחקני קבוצת הכדורסל של הפועל 'בנק יהב' ירושלים, במתחם החיסונים שבארנה, שם מתחסנים חברי קופות החולים 'כללית' ו'מכבי'.

ההפנינג המיוחד יתקיים בין השעות 11:00-15:00, ובמטרה לעודד את הציבור הירושלמי לצאת ולהתחסן. החל מהשעה 14:00 יגיעו שחקני הפועל 'בנק יהב' ירושלים למתחם החיסונים בארנה, שיקראו אף הם לקהל הירושלמי בכלל ולקהל הצעיר בפרט להגיע ולהתחסן, על מנת להילחם בנגיף הקורונה ולקדם את החזרה המיוחלת לשגרה.

בנוסף, יחולקו למתחסנים כרטיסי גירוד נושאי פרסים, כאשר כל כרטיס יזכה את בעליו בכרטיסים למשחקים של קבוצות הספורט הירושלמיות – הפועל 'בנק יהב' ירושלים בכדורסל, בית"ר ירושלים והפועל ירושלים בכדורגל.

עיריית ירושלים מודה לקבוצות הספורט העירוניות, אשר הקצו כרטיסים ונרתמו למאמץ העירוני בעידוד מבצע החיסונים. יצוין כי לאירוע זה קדם אירוע חיסונים בהשתתפות כוכבי רשת.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר: "אני מודה לקבוצות הספורט העירוניות – הפועל בנק יהב ירושלים, בית"ר ירושלים והפועל ירושלים, אשר נרתמו למבצע החיסונים העירוני. אני קורא לכלל תושבי העיר: צאו מהבתים ובואו להתחסן, רק כך נוכל להשיב את שגרת החיים למסלולה ולחזור למגרשים במהרה!".

לדברי גיא הראל, מנכ"ל הפועל 'בנק יהב' ירושלים: "הרבה זמן שאנחנו סופרים את הדקות בהתרגשות לחזרת האוהדים למגרשים. האוהדים הם הלב הפועם של עולם הספורט. ככל שיקדימו להתחסן כך נוכל להשיבם למגרשים. אין דבר דומה לארנה אדומה מלאה באוהדים – לכו להתחסן".

הפועל ירושלים
צילום: אורן בן חקון, הפועל 'בנק יהב' ירושלים

 

החשש מפני הפינוי של בית הכנסת נוסח מרוקו הותיק במושבה הגרמנית, חברי המועצה שמסייעים והתגובה המפתיעה של ליאון

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן