חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת מועצת העיר לראש העיר: "יש לחייב בדיקה שלילית מעובדי מערכת החינוך שלא התחסנו"

חברת מועצת העיר עו"ד עינב בר-כהן בדרישה למשה ליאון – חייב בדיקה שלילית כל 72 שעות מעובדי עירייה במערכת החינוך שלא התחסנו.

אמש פנתה חברת מועצת העיר עינב בר-כהן לראש העיר בדרישה לחייב מיידית עובדי ועובדות עירייה במערכת החינוך בהצגת תעודת מתחסן, מחלים או בדיקת קורונה שלילית בכל 72 שעות, זאת על רקע מקרים חוזרים ונשנים של הדבקויות ובידודים במערכת החינוך וכדי להבטיח את בריאות ילדי העיר ירושלים.

כיום, כאשר קיימים תו ירוק וחיסונים למבוגרים, האוכלוסייה הצעירה נהפכה לחשופה ביותר להידבקות בנגיף, במיוחד לווריאנט הבריטי שפוגע גם בילדים. מאחר שבמוסדות החינוך יש הרבה מאוד ילדים לא מחוסנים וגם צוותי הוראה, הם עלולים להפוך במהרה למוקדי התפרצויות המרכזיים בעיר. דבר זה פוגע קודם כל בילדים ובחזרה שלהם לשגרה שכה חסרה להם, מעבר לסכנה המוחשית של הידבקות בקורונה גם בשיבוש נוסף של שגרת חייהם.

בנוסף לכך, ישנם משפחות שלמות אשר חוו כבר מספר בידודים חוזרים ונשנים שנכפו עליהם בעקבות הדבקויות של עובדי ועובדות הוראה שבחרו לא להתחסן.

לכן פנתה היום חברת המועצה עו"ד עינב בר-כהן לראש העיר בבקשה לחייב הצגת תעודת מתחסן, מחלים או בדיקה שלילית מכלל עובדי ההוראה הכפופים לעיריית ירושלים ובכך לשמור על בריאות תושבי העיר ירושלים וילדיהם וכדי להבטיח חזרה בטוחה לשגרה במוסדות החינוך בעיר.

חברת מועצת העיר, סיו"רית התעוררות, עו"ד עינב בר-כהן בתגובה: "ילדינו הם הדבר היקר ביותר לנו, ההורים. תפקיד העירייה הוא בראש ובראשונה לספק סביבה מוגנת ובטוחה לילדינו, ועל כן עליה לפעול באופן מידי ולחייב הצגת בדיקות שליליות מהצוות החינוכי כל 72 שעות.

מהלך זה הינו קריטי לשמירת בריאות ילדנו, קטיעת שרשרות ההדבקה בשלב מוקדם ובעיקר מניעת בידודים שפוגעים פעם אחר פעם בחזרה לשגרה.

דווקא ירושלים אשר מצב התחלואה שלה לא טוב ויש בה מספר רב של חולים צריכה להיות זו שמובילה את המהלך הארצי ולא נגררת אחרי רשויות אחרות.

אני קוראת לראש העיר לפעול במהירות ולחייב כבר ביום ראשון בבוקר את כלל עובדי ועובדות העירייה להציג תעודת מחוסן, מחלים או בדיקה שלילית כל 72 שעות. זו חובתנו כלפי תושבי וילדי העיר".

עינב בר כהן. צילום: ראובן קפוצינסקי
מעולם העסקים הירושלמי: הכירו את ג׳רמי סבן

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן