חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עם חזרת האירועים והחתונות ארגון מברוק חוזר לפעול בחתונה מרגשת בכותל המערבי

ביום ראשון הקרוב אחרי פגרת הסגרים ארגון מברוק יחזור לפעילות בחתונה מרגשת בעיר העתיקה בירושלים בצמוד לכותל המערבי, בה יתחתנו זוג עולים חדשים – החתן יוסף מברזיל והכלה לאה מקולומביה שעלו לארץ והתאהבו בה ואחד בשני!

החתונה תהיה בנוכחות מצומצמת של 20 קרובי משפחה וחברים, כשרבים מבני המשפחה לא יכלו להגיע לחתונה בעקבות הקורונה.

ארגון מברוק הינו יוזמה חברתית של צעירים שמטרתה היא קידום הערבות הדדית והסולידריות בחברה הישראלית. הכל נעשה דרך עולם החתונות- כשאנשי הארגון מסייעים לזוגות שידם אינה משגת להתחתן בצורה הולמת כשכל החתונה הינה בהתנדבות. מברוק פועלים בשלושה צוותים ברחבי הארץ: במרכז-צפון, בירושלים ובדרום. עד היום בחמש השנים מאז הארגון פועל נערכו חתונות ברחבי הארץ.

החתונות כאמור הינן בהתנדבות מלאה – כלומר אף אחד בצוות, בארגון או במתנדבים שאנחנו מגייסים לחתונה לא מקבל על כך תרומה. האולם תורם עבורנו את הערב, כשהזוג נדרש לכסות את עלות חומרי הגלם למנות כדי שהאולם לא ייצא בהפסד, שמלת הכלה בתרומה, הדיג'יי מנגן בהתנדבות וכו'.

המלצרים והברמנים הם סטודנטים, כשגם הזוגות שהתחתנו בעבר באמצעות מברוק מתנדבים איתנו בחתונות הבאות. המטרה שלנו היא שמי שהתנדב בחתונה לא יתנדב שוב בחתונה נוספת כדי לחשוף כמה שיותר אנשים לארגון ולתחושת ההתנדבות.

גם בחתונה של לאה ויוסף הם מתחתנים בבית של אישה שהציעה את ביתה הרחב לטובת החתונה, הצלמת מתנדבת, יגיעו נגנים בהתנדבות, השמלה והחליפה, השיער והאיפור – הכל בתרומה לטובת האירוע.

הארגון קורא לזוגות שרוצים להגשים את החלום ולהתחתן, ספקים ואנשים טובים שרוצים להתנדב- ליצור קשר באתר "מברוק" ולעזור לארגון להגיע לכמה שיותר זוגות ומתנדבים.

ארגון מברוק
צילום: פרטי
צילום:  פרטי
שוטרי הסיור איתרו הלילה רכב ובתוכו סמים מסוגים שונים; הנהג החשוד נעצר לחקירה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן