חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המתנות הכי רומנטיות ליום האהבה

היום הקסום שלכם
יום האהבה הוא ללא ספק היום המיוחד שלכם. אחרי תקופה ארוכה של אהבה, הערכה הדדית והרבה חוויות משותפות הגיע גם השנה יום האהבה המיוחד שלכם.

קרדיט: FREEPIK

כחלק מהחגיגות והבילויים המשותפים, דרך מיוחדת להפתיע ולרגש את הנפש התאומה שלכם תהיה כמובן לפנק אותו או אותה במתנה אישית ונוגעת ללב שתביע את האהבה העמוקה שאתם רוחשים כלפיו או כלפיה. הבעיה היא שבמקרים רבים מרוב מגוון האפשרויות, אנשים מתקשים למצוא את המתנה המושלמת. בשביל לעזור לכם למצוא כיוון ולמצוא קצת סדר בסיעור המוחות האישי שלכם, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות שייתנו לכם השראה. בהצלחה!

לזוגות הדביקים – המתנה הזוגית
אם אתם בלתי נפרדים, אוהבים לדבר כל יום, כל היום, עד שעות מאוחרות שעדיף שהייתם ישנים בהן – סיכוי לא רע שאתם הזוג הדביק. הזוג הדביק לא חושש להביע את האהבה שלו בפומבי ודואג כל פעם להזכיר אחד לשני ולהיזכר עד כמה הם ברי מזל באהבה המופלאה שלכם. לכבוד יום האהבה, רעיון מופלא למתנה אישית ומיוחדת תהיה מתנה זוגית. מתנה זוגית יכולה להיות סט טבעות מופלא, סט מחזיקי מפתחות ואפילו סט מציות. אם אתם רוצים אבל ללכת על מתנה מרגשת על אמת, כיסוי לטלפון עם תמונה לגמרי יכול לעשות את העבודה. על סט הכיסויים תוכלו לשים תמונה מקסימה של שניכם או של דבר שקשור לתחומי העניין שלכם ולפאר אותה בציטוט שאתם אוהבים. האתר חלום חרוט מציע למכירה סט של כיסויים לטלפון שעשויים מעץ איכותי שיהפכו את המתנה שלכם ליוקרתית, אישית ומיוחדת. מגניב, לא?

לזוגות המצחיקים – מתנה שוברת מצחוק
אם אתם אוהבים לצחוק ביחד, אם יש לכם הומור משותף ואם לפעמים אתם נמצאים עם חברים נוספים והם פשוט לא מצליחים להבין למה אתם נשברים מצחוק – יכול להיות שאתם הזוג המצחיק. מתנה מופלאה לבן או בת הזוג שלכם במקרה הזה, תהיה מתנה שמתייחסת לחוש ההומור המשותף שלכם. יכול להיות מדובר בחולצה עם כיתוב משעשע, פסל מוזר ואקראי או כל רעיון אחר שעולה לכם על הדעת. שימו לב שהמתנה לא משעשעת באופן כללי, אלא נוגעת ספציפית להומור המשותף שלכם – באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שקלעתם לכיוון הנכון.

לזוגות המוכשרים – מתנה שמטפחת תחומי עניין
בתכלס, זוגיות טובה היא זוגיות שמעודדת הרחבת אופקים לשני הצדדים בקשר. אם אתם אוהבים לפתח תחומי עניין ביחד ולחוד ומפרגנים אחד לשני על הישגים מגניבים ומרשימים – כנראה שאתם הזוג המוכשר. רעיון מופלא למתנה לכבוד יום האהבה יהיה להפתיע את הנפש התאומה שלכם במתנה שנוגעת לתחום עניין משותף או אישי של בן או בת הזוג. תוכלו למשל להפתיע בערכת ציור יוקרתית, מחבט טניס חדש ויוקרתי, גיטרה מופלאה ולמעשה – כל דבר שעולה לכם על הדעת.

לזוגות המתפנקים – חופשה מהנה ואקזוטית
בתכלס, חוויות יכולות להיות משמעותיות לא פחות ממתנה חומרית, במידה ובוחרים אותן נכון. אם אתם אוהבים לבלות ביחד, להתפנק באוכל יוקרתי במיוחד ולהנות בחוסר מעש משותף – יכול להיות שחופשה אקזוטית מופלאה רחוק מכולם תעשה את העבודה. החופשה תאפשר לכם להתנתק קצת מהשגרה היומיומית, לבלות ביחד ולהחיות את הרומנטיקה שלפעמים העומס והלחץ משכיחים. תתפנקו בחופי הים הנפרסים, תבלו בחיק הטבע המופלא, תשתזפו בבריכת המלון ותהנו מאוכל יוקרתי ומפנק – רק אל תשכחו לשים קרם הגנה!

שיהיה לכם יום אהבה שמח!

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן