חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המשטרה מודיעה: נעצר חשוד ברצח במ.פ שועפאט לאחר שהסתתר במשך תקופה

אילוסטרציה, מעצר. צילום: דוברות משטרת ישראל

מאבק המשטרה באלימות בחברה הערבית: לאחר שנמלט והסתתר באזור יו"ש, נעצר על ידי לוחמי משמר הגבול והיחידה המרכזית של מחוז ירושלים, חשוד ברצח שארע לפני מספר חודשים במ.פ שועפט.

בפעילות שהובילה היחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב ירושלים, נעצר חשוד במעורבות ברצח שארע במהלך חודש אפריל האחרון במ.פ שועפט.

החשוד, צעיר בן 18, נמלט על פי החשד מיד לאחר מעורבותו באירוע האלים לשטחי יו"ש ושהה בחודשים אלו בבריחה מהחוק. פעילות חקירתית נחושה הובילה להתפתחות ומעצרו ביממה האחרונה על ידי לוחמי הימ"ס כשהוא מסתתר בדירה, מתחת לספה.

אילוסטרציה, מעצר. צילום: דוברות משטרת ישראל

החשוד שנעצר, הועבר לחקירה ביחידה המרכזית ומעצרו הוארך אמש בבימ"ש עד ליום ראשון הקרוב (16.7) זאת לטובת המשך ביצוע הפעולות החקירה הנדרשות.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פועלת בנחישות כל העת על מנת למגר את תופעות האלימות בכלל, ובחברה הערבית בפרט. בכלל זה, מתקיימת פעילות מודיעינית במניעת פשעים תוך תפיסת אמל"ח וסיכול, זאת לצד המישור החקירתי בפענוח והבאת עבריינים לדין.

גם במקרה זה, על אף ניסיונות הימלטות מאימת הדין, ידה הארוכה של המשטרה ובאמצעות מיטב יחידותיה, הביאו למעצרו של מעורב במקרה אלימות קשה שארע".

עיריית ירושלים אישרה את תקציב העירייה לשנת 2023

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן