חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חגיגות היין ה-21 במוזיאון ישראל

בירתנו ירושלים מארחת זו הפעם ה21 את אירוע ״פסטיבל היין״, שנהיה כבר לאירוע מסורתי מיוחד בעיר המביא אליו מבקרים מכל רחבי הארץ ואף מחו״ל. האירוע האהוב יתקיים במשך ארבעה ימים מלאים של חוויות יין ואלכוהול ייחודית, מוזיקה חיה, מגוון מנות טעימות ואווירה מיוחדת.

כבכל שנה – האירוע יתקיים במוזיאון ישראל, אחד מהמוזיאונים המרכזיים והחשובים בישראל, שמשלב בתוכו אוספים מרהיבים של
אמנות, ארכיאולוגיה וגן יפייפה בו יתקיים הפסטיבל.

הפסטיבל מתקיים מאז 2004 ומציע למבקרים חוויה ייחודית של טעימות יין מכ-50 יקבים מרחבי הארץ והעולם, תוך שהם מתהלכים בחלקו החיצוני של המוזיאון.

במהלך הפסטיבל, המבקרים מוזמנים לטעום ולרכוש בקבוקים ייחודיים ממגוון רחב של יינות – אדומים, לבנים, רוזה, יינות חצי יבשים, ויינות מתוקים מבית כמה מהיקבים הגדולים והמוכרים לכל ישראלי כמו יקבי כרמל, קסטל, ברקן ובלו נאן, וגם מיקבים בוטיקיים קטנים, עם יינות ייחודיים וסיפורים מרתקים מאחוריהם.

הפסטיבל מציע למבקרים הזדמנות לטעום ממגוון רחב של יינות, ללמוד על תהליך הייצור, ואפילו להכיר את האנשים שעומדים מאחורי היינות, בפסטיבל תוכלו לראות גם מגוון אורחים מיוחדים של משקאות חריפים אחרים כמו ליקרים, קוניאקים ווויסקי משובחים שיוצעו במקום.

צילום: ספארקס דיגיטל

מה הולך טוב יותר עם יין מאשר גבינות? באירוע יוגשו גם מגוון רחב של מאכלים שמתאימים בדיוק לצד כוס יין צוננת – החל גבינות טעימות מכל רחבי העולם, גלידות, שוקולדים מיוחדים, פיצות חמות, תפוחי אדמה בהכנה מיוחדת, מנות סושי אוטנטיות ועוד מנות רבות שיהפכו את החוויה הקולינרית בפסטיבל לבלתי נשכחת.

בעת הכניסה לאירוע, כל משתתף יקבל כוס יין משלו בה ישתמש לכל משך הערב למזיגת טעימות של היינות הצוננים, על רקע ההופעות החיות שיתקיימו בכל ערב במהלך הפסטיבל, ינעימו את האוזן ויחברו את המשתתפים לאווירה הירושלמית המיוחדת.

פסטיבל היין ה-21 יתקיים במוזיאון ישראל בירושלים (שדרות רופין 11, הקריה, ירושלים), בין התאריכים 31.7-3.8.

המשטרה מודיעה: נעצר חשוד ברצח במ.פ שועפאט לאחר שהסתתר במשך תקופה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן