חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עכשיו זה רשמי: שמואל גרינברג יתמודד על ראשות עיריית בית שמש

שמואל גרינברג משיק היום את קמפיין הבחירות שלו לראשות עיריית בית שמש תחת הכותרת "יותר מעשים פחות דיבורים", שמואל גרינברג: "לבית שמש מגיע הרבה יותר, ארתום את כל הנסיון שצברתי במהלך השנים וההיכרות עם התושבים כדי לקדם את בית שמש לעתיד מבטיח"

שמואל גרינברג בן 47, אב לחמישה וסב לשלושה משיק היום את מסע הבחירות שלו לראשות העיר בית שמש.

גרינברג תושב העיר מעל 20 שנה, כיהן כחבר מועצת העיר בית שמש כ11 שנים בתור סגן ראש העיר וכמשנה לראש העיר, לאחרונה סיים את תפקידו כראש מערך החינוך החרדי בירושלים ובתקופה האחרונה התחיל את מסע הבחירות לראשות העיר בית שמש.

שמואל גרינברג,.מתמודד לראשות העיר בית שמש. צילום: מתנאל מלכה

את הכישורים שרכש במהלך השנים רוצה שמואל גרינברג להשקיע בתושבים בבית שמש, ולתת הרבה יותר לכל אחד ואחת ומכל מגזר.

במסע הבחירות שלו יציג שמואל גרינברג את תוכנית העבודה עליה עמל בתקופה האחרונה, תוכנית שתתמקד בנושאים החשובים והבוערים לתושבי העיר בית שמש מכלל המגזרים.

תחת הכותרת "יותר מעשים פחות דיבורים" רוצה גרינברג להביא לעיר הרבה יותר תעסוקה, הרבה יותר חינוך ותרבות, הרבה יותר השקעה בתשתיות ובראש סדר העדיפויות- השירות לתושב.

"תושבי בית שמש צריכים אוזן קשבת שגם תשמע את הצרכים וגם תדע לממש ולקדם אותם, בשנים האחרונות נשמעו כאן הרבה סיסמאות אך בפועל צריך להצעיד את בית שמש קדימה" אומרים במטה גרינברג.

מעבר לשילוטים ומודעות פרסום, שמואל גרינברג וצוותו עומלים קשה בתקופה הקרובה להגיע לכמה שיותר תושבים בעיר, על מנת לחשוף בפניהם את תוכנית העבודה ואת דרכי הפעולה כדי לממש את מדיניותו.

לדברי שמואל גרינברג, המועמד לראשות העיר בית שמש: "היום בשעה טובה אנחנו יוצאים לדרך, יוצאים לדרך רוכה שתקדם את בית שמש בכל המובנים ויחד עם התושבים נקדם משמעותית את שלל הצרכים כיאה לעיר העתיד של ישראל לטובת כל סוגי האוכלוסייה בעיר.

בעזרת השם ובאמצעות הניסיון שצברתי במהלך השנים נביא הרבה יותר הישגים לעתיד טוב יותר, זהו תפקידי וכמשרת ציבור אעשה ככל יכולתי לשרת את כלל תושבי העיר מכלל המגזרים".

המחבל מהג'יאהד האיסלאמי נתפס למרות ההברחה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן