חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפסד לפועל ורוה"מ ביציע- סיכום הלילה של בית"ר

בית"ר ירושלים הפסידה בבית להפועל תל אביב. משה חוגג מאוכזב, בנימין ושרה נתניהו צפו במשחק. כל הפרטים והתגובות 


כמה מאכזב: בית"ר ירושלים הפסידה 1:0 להפועל תל אביב במשחק שנערך אמש באצטדיון טדי.

22 אלף צופים הגיעו למגרש לצפות במשחק הלוהט אבל יותר מידי כדורגל לא היה שם. מה שכן היה זאת קבוצה שלא מצליחה למצוא את הרשת מול הפועל תל אביב לה הספיקה הזדמנות אחת בלבד לנצח את המשחק.

בסיום המשחק פרצו מספר אוהדי בית"ר לדשא עם מוטות וניסו להגיע לאוהדי הפועל תל אביב. האבטחה עצרה אותם בדרכם ליציע האדום.

עמוד הפייסבוק של מירי רגב

 

משה חוגג העלה אמש פוסט בו הביע את אכזבתו: "קצת נתונים מהמשחק היום: אחזקת כדור 70%/30% לנו, בעיטות לשער 5/17 לנו, מסירות מדויקות 177/601 לנו, תוצאה 1:0 לא לנו. בפיפ"א השלט היה נשבר. בשורה התחתונה מאוד מאכזב שלא מצאנו פתרון לפרוץ את הבונקר במשך 83 דקות ואנחנו יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו. לא לשופט שהיה חלש, לא להפועל שלא באו לשחק כדורגל, רק לעצמנו. ובכל זאת אני אופטימי, יש קבוצה עם פוטנציאל טוב ואני מאמין בשחקנים האלו. נקודת האור היחידה היום היא הקהל, וואו. כואב הלב שלא החזרנו על הדשא. מחכה למשחק הבא נגד הפועל ת"א".

עמוד הפייסבוק של מירי רגב

 

מאמן הקבוצה, רוני לוי, אמר בסיום: "נכנסו לא טוב למשחק, נשרק לרעתנו פנדל שהיה קצת בספק, ממה שראיתי, רדפנו אחרי הפועל ת"א כל המשחק ולא מצאנו פתרונות. שלטנו, אבל לא הגענו למספיק מצבים. אני לא יכול לתת הנחיה לשחקנים להיות מדוייקים יותר בפס האחרון. בלי לראות, החזקת הכדור היה 30:70 לטובתנו. הכנסנו שחקנים קדמיים שיאיימו על השער, אבל זה לא הספיק לנו".

"מול הקהל בטדי לפעמים שחקנים חסרי ניסיון סובלים מחוסר ביטחון ורוגע. בעתיד נעשה זאת טוב יותר. מגיע לקהל המון מחמאות וחבל לי שאיכזבנו אותו.זה היה משחק מהסוג בו היריבה הולכת אחורה ומצופפת, אין שטחים וצריך הברקה, ולא היינו מספיק חדים. לא היה שחקן אחד בולט לרעה היינו פחות טובים קבוצתית".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן