חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מפץ גדול והפתעת הבחירות המקומיות

השר מיכאל מלכאילי מכריז על האיחוד הגדול, צילום: דוברות
הבחירות למועצה ולראשות מתחממות - 3 המפלגות הגדולות החליטו על תמיכה במועמד אחד

ש"ס, הליכוד ואגודת ישראל תומכות בעו"ד חיות לראשות המועצה המקומית גבעת זאב

שלוש המפלגות המייצגות את מרבית תושבי גבעת זאב הודיעו על תמיכתן במועמדותו של חיות, לקראת הבחירות המוניציפאליות בעוד שבועיים

במהלך היממה האחרונה, חתמו שלושת המפלגות המייצגות את מרבית תושבי גבעת זאב על תמיכה חד משמעית במועמדותו של עו"ד חגי חיות, המועמד המוביל לראשות המועצה.

השר מיכאל מלכאילי מכריז על האיחוד הגדול עם חגי חיות, צילום: דוברות
השר מיכאל מלכאילי מכריז על האיחוד הגדול עם חגי חיות, צילום: דוברות

תחילה הייתה זו מפלגת ש"ס, המפלגה הגדולה והמובילה במועצה, אשר הודיעה על תמיכתה במועמד המוביל לראשות המועצה, עו"ד חגי חיות.

חשוב להדגיש כי ש"ס מייצגת ציבור מרכזי ומשמעותי ביישוב והיא מהווה, כאמור, המפלגה הגדולה בגבעה. את ההחלטה הסופית קיבלה מועצת חכמי התורה של התנועה, בהובלתו של יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי ובעזרתו של יו"ר ש"ס המקומית ישראל ריבוך.

חיות הגיע לביקור במטה ש"ס, שם כבר היו שר הדתות מיכאל מלכיאלי, נציגו של יו"ר התנועה הרב אריה דרעי והשר במשרד החינוך חיים ביטון, המתגורר היישוב ומכיר אותו היטב, לצד הח"כים אברהם בצלאל וארז מלול. הפעילים הרבים ששהו במקום קיבלו את חיות בשירה והשר מלכיאלי הודיע באופן רשמי על תמיכתה של ש"ס בחיות.

לאחר מכן המשיך חיות לסניף מפלגת הליכוד ביישוב, שם נפגש עם יו"ר המפלגה בגבעת זאב, נחשון זדה, שהכריז על תמיכת המפלגה במועמדותו של חיות.

רבים מתושבי גבעת זאב נמנים על מצביעי הליכוד, כך שתמיכת המפלגה משמעותית ביותר וממצבת את מעמדו של חיות כמועמד מוביל בקרב הציבור הכללי ביישוב.

את השלישייה סגרה אגודת ישראל, המיוצגת על ידי חסידות בעלזא וסיעת שלומי אמונים, להן מאות משפחות בגבעת זאב וכוח אלקטורלי משמעותי.

הצטרפותה של אגודת ישראל לש"ס ולליכוד בתמיכה בעו"ד חיות, מבטיחה את הובלתו לקראת הבחירות שייערכו בעוד כשבועיים, ועשויה להשפיע גם על קהלים נוספים ומצביעים שטרם החליטו – לחבור למועמד המוביל כל הדרך לניצחון.

עו"ד חיות מסר: "אני נרגש מהתמיכה העצומה, חוצה קהילות וחוגים, מקיר לקיר, שקיבלתי ביממה האחרונה משלוש המפלגות הגדולות בגבעת זאב, המייצגות קהל של אלפי בתי אב. מדובר בהבעת אמון נחרצת בתוכניות וביעדים שהצבנו לעצמנו, לפתח את גבעת זאב ולקדם את היישוב ואת צרכי התושבים, בעזרת השם נעשה ונצליח".

המטה הבחירות של חגי חיות אמש לאחר ההכרזה, צילום: דוברות
המטה הבחירות של חגי חיות אמש לאחר ההכרזה, צילום: דוברות

עשרות אלפי ש"ח – שוד הגלקסי הגדול – צפו במעקב אחר משאית החלוקה עד השוד

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן