חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יעדים מומלצים לחופשה משפחתית

קרדיט לתמונה Freepik

כשמדובר בבחירת יעד חופשה עם ילדים, ישנם גורמים שונים שיש לקחת בחשבון כגון בטיחות, פעילויות ואטרקציות לילדים. בכתבה ריכזנו עבורכם שלושה יעדים מומלצים למשפחות המטיילות עם ילדים.

ברלין עם ילדים – חופשה עירונית משפחתית

ברלין היא מקום מוכר לתיירים ישראלים המחפשים חופשה משפחתית, בין אם כטיול עצמאי ובין אם כחלק מביקור נרחב בגרמניה. בעיר יש אטרקציות רבות למשפחות, כולל פארקים מקסימים, מוזיאונים לכל המשפחה, גני חיות, פארקי שעשועים, חנויות מתמחות, ועוד הסחות דעת מצוינות שישמחו את הילדים תוך שמירה על מעורבותם. מתכננים טיול עם ילדים בברלין? בואו לקרוא את המדריך המקיף על ברלין עם ילדים .

הולנד עם ילדים – היעד הקלאסי לחופשה משפחתית

אין זה מפתיע שהולנד הפכה למקום מבוקש למשפחות עם שפע האטרקציות והתרבות שלה, והכל במרחק סביר ובמחיר שווה לכל נפש. בשל הקרבה של הערים הגדולות שלה, בטיול אחד קצר אפשר לכסות הרבה מאתרי התיירות שהיא מציעה. יתר על כן, ההערצה ההולנדית לילדים מבטיחה כי הם יטופלו היטב לאורך כל הטיול.

תוכלו לצאת עם הילדים לטיול בטירת De Haar באוטרכט היא טירה ענקית מהמאה ה-14 או לבקר בטחנות הרוח בזאנדה. אטרקציה הולנדית נוספת שאהובה על משפחות הוא הכפר הקטן חיטהורן המרוחק כשעה וחצי נסיעה מאמסטרדם. בחיטהורן מתניידים על סירות, מאחר והוא בנוי על תעלות מים. כמובן שאל תוותרו על ביקור באמסטרדם עם ילדים .

צפון איטליה עם ילדים – טיול בין נופים, גלידות ופארקי שעשועים

האזור הצפוני של איטליה מספק שפע של אפשרויות בילוי למשפחות. המבוגרים יכולים להתפעל מהנופים הציוריים של ההרים והאגמים, בעוד הילדים יכולים ליהנות מפארקי שעשועים רבים ומאטרקציות ידידותיות אחרות למשפחות. בנוסף, כולם יכולים להתפנק עם המטבח האיטלקי המענג, הכולל מאכלים אהובים על הקהל כגון פיצות, פסטות וגלידה. האזור מתגאה גם בשלוש ערים מרכזיות – מילאנו, ונציה ורונה – בהן ניתן לקחת הפסקה מפעילויות בחיק הטבע ולצאת לטיול עירוני או להתפנק בקניות.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן