חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יצליחו? סגן השר אבי מעוז: "זה מספר המושבים שנביא למועצת העיר"

סגן השר אבי מעוז בהשקת קמפיין הבחירות של 'נעם ירושלים': "זה מספר המושבים שאנחנו רוצים להביא למועצת העיר"

סגן השר אבי מעוז השתתף בערב השקת קמפיין הבחירות של מפלגת נעם לעיריית ירושלים. בכנס השתתפו הרב צבי ישראל טאו שליט"א, הרב דוד ג'יאמי, הרב ישעיהו דורון, הרב שמואל איצקוביץ' ועוד. "אנחנו נפרוץ את ליבם של תושבי ירושלים".

הערב התקיים ערב השקת קמפיין הבחירות של מפלגת נעם לעיריית ירושלים בהשתתפות הרב צבי ישראל טאו שליט"א, הרב דוד ג'יאמי, הרב ישעיהו דורון, הרב שמואל איצקוביץ', סגן השר אבי מעוז, וחברי הרשימה הראשונים של 'נעם ירושלים' אלדד רבינוביץ', והגברת ליאורה אלון.

יו"ר מפלגת נעם פתח בדברים: "האמת היא שאני חייב התנצלות. אני עומד כאן לפניכם לא מתוך רצון לדבר, אלא מתוך שכבר אי אפשר לשתוק. אנחנו יצאנו למערכה בשליחות רבותינו על שני דברים. על הנורמליות האנושית. ועל קדושת היהדות.

המערכה הזאת, היא מלחמת הדעות. היא מערכה רוחנית, מערכה תרבותית. וברוך ה', גם אם לא רואים, אנחנו מתקדמים. אנחנו כרגע עומדים בפני אבן דרך בתוך המערכה הכללית. אבן דרך מאוד חשובה, אנחנו נערכים לבחירות מקומיות, על אותם הדברים, על הנורמליות האנושית, ועל קדושת היהדות, לא רק ברמה הלאומית, אלא גם בכל רשות ורשות.

התכנסנו כאן בירושלים, בעיר הקודש והמקדש, התכנסנו כדי להתניע את המערכה על הנורמליות האנושית בירושלים, ועל קדושת ירושלים. אנחנו מתכוונים להצליח במערכה הזאת מכוחם של רבותינו. אנחנו לא עושים את זה בשביל כבוד, או פרנסה. הרבה ביזוי ושיסוי יש בזה. אך אנחנו עושים את זה כי האמת תורה דרכה, וסוף האמת לנצח.

אנחנו באים מצד האמת. המציאות צועקת. זאת מציאות שאנחנו לא יכולים להתעלם ממנה. היא זאת שגורמת לנו לפעול. אנחנו נמצאים במלחמת עולם שלישית, מלחמת הדעות, על הנורמליות האנושית, ועל קדושת היהדות. ואנחנו כולנו נחלץ חושים, במערכה על קדושת ירושלים. אנשים חשים שיש כאן אמת, והם רוצים להתחבר אלינו.

צילום: דוברות נועם

רבים שואלים, אז למה לא להתאחד? אנחנו מוכנים להתאחד. מוכנים שיצטרפו אלינו, אך אנחנו לא מוכנים להיעלם באחדות. האמת אינה ותרנית ואנחנו משתדלים לאחוז בה. כל מה שאנחנו עושים, הכל על פי הדרכה מדוקדקת של רבותינו. הלב שלי מתרחב.

ליוויתם אותנו במערכות הבחירות הקודמות, ואנחנו הולכים ומתקדמים. יותר ויותר ציבורים מכירים באמת הזאת. ומתוך הימים האלה, אנחנו משתדלים להידבק בנעם ה'. תשפד, תהא שנת פריצת דרכים. אנחנו בעזרת ה', ובעזרתכם, נתמודד בבחירות בירושלים, ואנחנו ננצח. אנחנו מציבים אתגר גדול לפתחנו, לפתחכם, אנחנו רוצים להביא ארבעה מנדטים למועצת העיר.

תודה לכם. אתם מחזקים אותנו מאוד. מצפה לנו עבודה קשה. אנחנו צריכים לפרוץ את ליבם של תושבי ירושלים, הם לא בישיבה, הם בחיי המעשה. רק אתמול ישבתי עם סוחרי השוק. איזה תמימות. איזה אהבת אמת יש להם. אנחנו מצפים לעבודה בצוותא של כולם. כולנו ממוקדים במטרה. יש לנו נציגים מעולים. הרשימה שלנו תכיל נציגים מעוד ציבורים".

עו"ד אלדד רבינוביץ העומד בראש רשימת נעם בירושלים אמר: "בשנים האחרונות אנחנו רואים איך כח העשיה של הממשלה מתנקז לרשויות המקומיות. חלק גדול מהעשיה של משרדי הממשלה מבוצע על ידי העיריות והחברות העירוניות.

אנחנו באים להשלים את העבודה המדהימה של אבי בכנסת גם בעיריית ירושלים. הרשימה שלנו בנויה מאנשי מעשה שמתפללים להצליח לחזק את ירושלים ולהרים את הדגלים החשובים של קדושת ירושלים.

יש הרבה מה לתקן בשבת, בחינוך, בתרבות, בהתבוללות בביטחון האישי ובירושלים יהודית. בע"ה ננסה להרים את המוסדות ולתמוך בהם ולא נשכח לסייע לכל תושב בכל בעיה, קטנה או גדולה"

ליאורה אלון מס' 2 ברשימת נעם אמרה: "התרגשתי לראות את העוצמות האדירות של פעילי נעם. כולם כאן יפעלו ויעבדו קשה כדי לראות את נעם בעיריית ירושלים שתעבוד בכל הכח בשביל ירושלים והירושלמים".

צילום: דוברות נועם

הסרטון שהוביל למעצר: תושב העיר חשוד באיומים כלפי שוטר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן