חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה מיוחד בבקבוק יין ממותג?

מה מיוחד בבקבוק יין ממותג?

בעלי עסקים, חייבים כל הזמן להשאיר את שם העסר במודעות בדרכים שונות. אם תשאלו איש שיווק מה הדבר שיוביל את הלקוח הבא לבחור בכם או את העובד הבא להפגין נאמנות למותג ולהישאר לצידו זמן רב, לא תהיה לו תשובה אחת. כדי להישאר על המפה, אנחנו צריכים לעבוד לרוחב, לאייש את כל החזיתות. מיתוג של מתנות ללקוח או לעובדים, בהחלט יכול לשרת את המטרה לשמה יצאנו לדרך. כך, אתם נותנים את התחושה ללקוח כי מדובר על בית עסק החושב על כל הפרטים הקטנים. מהצד השני, העובדים עצמם מרגישים כי יש מי שרואה אותם, חברים של העובדים מגיעים אליהם הביתה ורואים את שם המותג שוב ושוב, כלומר, מדובר על מהלך ממנו כולם יוצאים מורווחים. עוד מעט החגים בפתח ומתחילה שנה חדשה, זה הזמן לחשוב על המתנה המושלמת ללקוחות ולעובדים.

למה דווקא יין? כי יש קלאסיקה אותה אי אפשר לשנות

פתיחה של שנה חדשה, מזמנת אותנו לחגוג. כמו שאמרו חכמים לפנינו: 'אין שמחה אלא ביין'. היין מסמל שפע, חגיגה, אהבה והוא נחשב למשקה אשר דורש הרבה תשומת לב לאורך כל שלבי ההכנה שלו. לא במקרה יש מי שמעבירים חיים שלמים בניסיון ללמוד את רזי היין. מה משפיע על טעמו של משקה אחד או אחר, אילו משתנים משפיעים על טעמו של המשקה המיוחד. אגב, לא במקרה יש סוגים שונים של יינות ולכל אחד מהם טעם אחר והאמת כי אנשים רבים מעדיפים יין שונה בכל עונה. למשל, יין אדום הרבה פעמים נחשב יין מעט כבד ועמוק, לעומת זאת, יין לבן או רוזה קרים, מתאימים במיוחד לעונה החמה. כאשר אתם מכבדים את העובדים שלכם או הלקוחות שלכם ביין, אתם כמו מסמנים להם כי הם חשובים עבורכם. כי אתם רואים אותם. את הצרכים שלהם ואת הרצונות שלהם. אתם מסמנים להם כי תעשו מאמצים משמעותיים למענם בכל עת.

איך תמתגו את הבקבוקים בצורה הטובה ביותר

אז אם אתם רוצים לשלוח בקבוקי יין ממותגים לכבוד החגים, יש לנו כמה טיפים שיהפכו את העבודה קלה ואיכותית.

טיפ ראשון, שבו עם מעצב והקפידו להבליט את שם המותג:

מדבקה על בקבוק יין מסתובבת סביב הבקבוק. לכן, כאשר אתם בוחרים בקבוקי יין ממותגים, אתם חייבים לחשוב על אופן השימוש בבקבוק ואיך להבליט את שם המותג בכל שלב לאורך הדרך. כמובן, חשוב להכין לוגו שישדר איכות וקלאס. הייתם רוצים לשתות בקבוק יין הנראה מבחוץ כיין זול? גם אם תוכן הבקבוק נפלא, חווית השימוש בבקבוק דורש מכם להקפיד על עיצוב אלגנטי של בקבוקי יין ממותגים.

טיפ שני, הדפיסו את המדבקות בבית דפוס מקצועי:

בקבוק יין נוטה להירטב מסביב מה גם שהוא משמש לשתייה. כלומר, אם המדבקה לא תהיה מאיכות טובה, היא תפרד מדפנות הבקבוק בקלות רבה יחסית. לכן, חשוב להדפיס את המדבקות בבית דפוס היודע איך לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

טיפ שלישי, אל תתפשרו על הפרטים הקטנים:

בסופו של דבר, כל פעולה שלכם משדרת כלפי חוץ את האופי של המותג ובית העסק. אם אתם רוצים לראות בשנה הבאה הצלחה ושגשוג, אתם פשוט חייבים להתייחס במלוא הרצינות לעבודה שלכם. כך הלקוחות שלכם יבינו את המסר דרך הפרטים הקטנים.

אם אתם רוצים להזמין בקבוקי יין ממותגים, אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו עוד היום, רגע לפני שמתחילה שנה חדשה. אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו.

צילום: Kevin Kelly on Unsplash

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן