חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

להיות מכוסה מכל הכיוונים – זו החשיבות של ביטוח מקיף לרכב

קרדיט תמונה: Shutterstock

ביטוח רכב, כידוע, מורכב משלושה חלקים. ביטוח חובה שכל בעל רכב חייב לרכוש, ביטוח צד ג' אשר בעל הרכב יכול להחליט אם הוא מעוניין בו או לא, כאשר המטרה העיקרית של חלק זה הוא לכסות נזקים שבעל הרכב גרם לרכוש של אנשים אחרים, בין אם זה מדובר ברכב ובין אם מדובר ברכוש אחר.

החלק השלישי הוא ביטוח מקיף לרכב. זה החלק שמתייחס למעשה לכל מקרה בו נגרם נזק לרכב של המבוטח. זה יכול להיות נזק שנגרם כתוצאה מגניבה, שריפה, אסון טבע, נזק שנגרם כתוצאה מחבלה מכוונת או לא מכוונת ברכב ועוד. כל נזק שנגרם לרכב ולאחד מחלקיו, הרי ניתן להשתמש בפוליסה על מנת לכסות אותו כך שבעל הרכב לא יצטרך לשאת בהוצאות לבדו.

מעבר לעובדה שפוליסת ביטוח מקיף לרכב מכסה נזקים מסוגים שונים, אזי שהרבה פעמים הוא גם מספק פתרונות זמניים לבעל הרכב. למשל, אם נגרם נזק והרכב צריך להיות במוסך מספר ימים, אזי שישנן פוליסות שמספקות לנהג רכב חלופי למשך תקופה זו. כמו כן, הפוליסה לא רק מכסה את ההוצאות אלא גם מאפשרת לבעל הרכב לקבל שירותי מוסך ושירותי דרך באמצעות גורמים מסוימים. כך הוא לא צריך לחפש וכן הוא יכול להיות רגוע שיקבל שירות מקצועי ואיכותי.

למה חשוב לרכוש ביטוח מקיף לרכב?

בדרך כלל בעלי רכבים לא יוותרו על ביטוח מקיף לרכב, מאחר והוא מכסה אותן מכל הכיוונים האפשריים והוא חיוני מאוד לכל בעל רכב. העניין הוא, שישנם מקרים בהם בעלי רכבים מתלבטים, בעיקר בגלל העובדה שהרכב שלהם הוא בעל ערך נמוך ולכן הם לא מוצאים סיבה להשקיע כסף ברכישת פוליסת ביטוח שיכולה להגיע לסכומים של מאות ואלפי שקלים.

ההסבר מדוע חשוב לרכוש ביטוח מקיף לרכב   הוא מאוד פשוט, הפוליסה מספקת הרבה מאוד כיסויים, גם אם ערך הרכב הוא נמוך, אזי שכל כיסוי כזה יכול לעלות לבעל הרכב הרבה מאוד כסף וחבל מאוד שיצטרך לשלם על כך מכיסו. על המבוטח לחשוב כי לפעמים גובה הפרמייה + השתתפות במקרה של נזק יכולים להיות גבוהים משווי הרכב עצמו. בנוסף, ניתן להוסיף בביטוח צד שלישי מראות, פנסים, גרירה וכו'.

למשל, מדובר על כיסויים על נזקים שנגרמים לפנסים, שמשות, מראות, מקרים בהם צריך להחליף מצבר לרכב, גניבה של פריטים מהרכב או חפצים מתוכו, וכן כמובן מקרים בהם הרכב נגנב או נשרף. גם אם מדובר ברכב בעל ערך נמוך, עדיין ישתלם יותר לרכוש פוליסת ביטוח מקיף ולא לשלם על כך לבד.

איך רוכשים ביטוח מקיף בצורה נכונה

בשביל לרכוש ביטוח מקיף בצורה נכונה, בין אם זה מבחינת עלויות ובין אם זה מבחינת תנאים, אנחנו צריכים לפנות אל אתר Wobi, שם נוכל ליהנות מהשוואת מחירים מקיפה המאפשרת לנו לקבל הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות ובהתאם, אנחנו נוכל להשוות בין ההצעות ולהחליט איזו מהן מתאימה לצרכים ולתנאים שעומדים לרשותנו.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן