חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שב"חי ירושלים: צעירים גנבו אופנוע מדרום העיר ונעצרו

פלסטינים תושבי בית לחם השוהים בישראל שלא כחוק וללא רשיון נהיגה, גנבו אופנוע ונעצרו על ידי השוטרים. ברשות החשודים נתפסו שרשראות עם תמונת מחבל ודגל של ארגון טרור

ערנותם ותגובתם המהירה של מתנדבי תחנת עוז במחוז ירושלים, הובילה למעצרם של שני חשודים, פלסטינים תושבי בית לחם השוהים בישראל שלא כחוק, שגנבו אופנוע ונהגו בו ללא רשיון נהיגה.

הלילה, בפעילות מתנדבי תחנת עוז במחוז ירושלים בשכונה בדרום ירושלים, הבחינו המתנדבים ברוכבי אופנוע שעוררו את חשדם. בעת שרוכבי האופנוע הבחינו במתנדבים, הם החלו להמלט בנהיגה פרועה ובשלב מסויים, החשודים פרקו מהאופנוע ונמלטו רגלית.

צילום: דוברות המשטרה

שוטרי תחנת עוז שהוזעקו לסייע למתנדבים והגיעו במהירות למקום, החלו בסריקות אחר החשודים, עד שאותרו מסתתרים בשיחים והם נעצרו על ידי השוטרים. ברשות החשודים נתפסו שרשראות עם תמונת מחבל ודגל של ארגון טרור.

החשודים, בגילאי 17 ו-19 שנעצרו על ידי השוטרים, הועברו לחקירה בתחנת עוז, שם התברר כי בנוסף להיותם חשודים בגניבת האופנוע, הם שוהים בישראל שלא כחוק והנהג רכב על האופנוע ללא רשיון נהיגה. בדיקה משטרתית העלתה שככה"נ האופנוע מזוייף.

גניבת האופנוע סוכלה על ידי השוטרים והמתנדבים, והחשודים שנעצרו, הובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט ומעצרם הוארך, האחד עד לתאריך 6.8 והאחר עד לתאריך 3.6.

מהמשטרה נמסר: "המשטרה תמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש, הכל למען שלום הציבור, בטחונו ורכושו".

תושב האיזור נעצר בחשד להברחת סמים בנתב"ג; מעצרו הוארך

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן