חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

במוצ"ש: הפגנת תושבי רחביה נגד ההפגנות ואזלת היד של העירייה

ההפגנות בירושלים

במוצ"ש הקרוב מתוכננת להתקיים ברחביה הפגנה מסוג חדש. תינוקות וילדי רחביה שסובלים קשות מחזרתן של ההפגנות לשכונה יוצאים למחות.

ההפגנות הסוערות נגד ראש הממשלה שמתגורר בימים אלה בבית משפחתו ברחוב עזה, נחסמות במרחק רב מהבית שאינו מצוייד באמצעי אבטחה כמו מעון ראש הממשלה הרשמי בבלפור.

המפגינים שלא מקבלים אישור מהמשטרה להתקרב, מפגינים ברחבי השכונה ברעש גדול מאוד.

ההפגנות שמונות כמה מאות מפגינים בכל פעם מלוות בכמה עשרות מתופפים מקצועיים, זמבורות המחולקות למגיעים, משרוקיות, צופרים, מפגינים המתופפים על סירים וכמובן מגפונים והגברה מקצועית.

תינוקות השכונה סובלים מלילות רועשים מאוד. מתארת אפרת, אמא לפעוט ותינוק מהשכונה: "אתמול בלילה ירדתי לדבר עם האישה שעמדה עם מגפון מחוץ לחלון שלנו.

ניסיתי לדבר איתה מהמרפסת ולא הצלחתי אז ירדתי למטה. השוטר שביקשתי את עזרתו היה מבין מאוד אבל חסר אונים והיא פשוט עמדה וצרחה למגפון בשעה 22:00 בלילה. הילדים לא יכלו לישון. התסכול הוא אדיר ואני לא רוצה לחשוב מה הנזק שנגרם לילדים".

מספרת גם נורית, אמא לשלושה ילדים קטנים שגרה ממש מעל מוקד ההפגנות: "היתה לנו רגיעה מאז שהפסיקו ההפגנות בבלפור. אבל עכשיו הם חזרו והם התקרבו אלינו הביתה אפילו עוד יותר.

הרעש הוא בלתי ניתן לתיאור. גרים כאן קשישים מבוגרים מאוד, אנשים שמתקרבים לגיל 100 וגרים כאן תינוקות.

זוהי אלימות קשה ואני לא מבינה את הרשויות שמאפשרות אנרכיה שכזו בשכונת מגורים. המעון הרשמי סגור. מה הולך כאן?, אנחנו בני ערובה"

אפרת ונורית הן חלק מקבוצת אימהות לתינוקות שמתכוונת להפגין במוצאי שבת הקרוב בשעה 19:30 בצומת הרחובות עזה-ארלוזרוב, הפגנה של תינוקות וילדי השכונה תחת הכותרת: "לא לוקחים שכונה בת ערובה – הפגנות מקיימים בגן הורדים"

הרוויחו 8 מיליון ש"ח מאבני הכותל המערבי אבל שכחו לדווח על זה I 2 עצורים בפרשה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן