חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משה חוגג לישראל היום: "אנחנו בודקים את העסקה עם השייח', יש גם לי סימני שאלה"

משה חוגג, הבעלים של בית"ר י-ם, בראיון מיוחד לנעמה לנסקי במוסף "שישבת" של "ישראל היום" שיתפרסם במלואו מחר, שהוא מגיב על התרסקות העסקה עם השייח' והביקורת נגדו. על לה פמיליה: "סרטן שצריך לגדוע".

שבוע לאחר שדווח על התרסקותה של העסקה עם השייח' חמד בן חליפה, מבהיר משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, כי העסקה עדיין עשויה לצאת לפועל ורק נדחתה זמנית. לטענתו, בשיחה שניהל בימים האחרונים עם מנהל עסקיו של בן חליפה "נאמר לי שעד סוף החודש הם מעבירים כל מה שהתבקשו בהתאם לסיכומים".

בראיון אישי ומקיף, מתייחס חוגג לסערה ולביקורת סביב עסקת המכירה וטוען כי: "אין לי ספק שאם השייח' היה רוצה לקנות את הפועל תל אביב, זה היה עובר חלק ובקלות. לא דמיינתי שההתאחדות לכדורגל ותקשורת הספורט בישראל ייצאו מגדרן כדי להפיל את העסקה".

מנגד, חוגג מסכים כי קיימת אי בהירות לגבי העסקה: "אני לא מתכחש לזה שיש בעיות אמיתיות. אם חצי מהדברים שעלו מכיוונים שונים, כמו מחברת החקירות שההתאחדות הפעילה, יתבררו כנכונים – אני לא רוצה את זה. כרגע אני עדיין בתהליך של בדיקה".

נוסף על כך הוא מציין כי התעוררו סימני שאלה גם מצידו: "אני לא תמים. לא אפרט במה מדובר, כי אולי אני טועה. אבל כשישבתי וניתחתי את כל המידע שהיה בידיי, מה שהיטה את הכף לטובת ביצוע העסקה הוא המניע. הרי סוף כל בלוף להתגלות. לשם מה לחשוף את עצמך ולהצהיר על כוונותיך מעל לבמות הכי חשובות, אם ידיך לא נקיות?".

לדבריו, הצליח להבהיר לבן חליפה שמדובר: "בהזדמנות היסטורית. הקבוצה של ירושלים, העיר הקדושה לשלוש הדתות. אנחנו נהווה השראה לכל העולם, בכך שנמחיש שיהודים ומוסלמים לא חייבים להיות אויבים. הבהרתי לו שזה מה שהוא קונה, לא קבוצת כדורגל. את הפועל תל אביב הציעו לו בחינם. אמרתי לו, 'עם הפועל תל אביב אתה לא תעשה היסטוריה. היסטוריה תעשה רק בבית"ר ירושלים'. בשביל לעשות שינוי, לך לאיפה שיש בעיות. לך לאיפה שכואב".

נקודתית לגבי המתקפות מארגון לה פמיליה אומר חוגג: "בהתחלה אני התבלבלתי עם לה פמיליה. פגשתי את האנשים, ואמרתי שהם טובים ביסודם. האמנתי שאפשר לטפל בעניין הזה וחיבקתי אותם. נתתי להם כוח. אבל מרגע שראיתי שבסוף השנאה מנצחת אצלם, הבנתי שלא מדובשם ולא מעוקצם. פשוט אסור. זה סרטן. סרטן שצריך לגדוע, וחובה עלי להילחם".

בנוסף טוען חוגג כי התביעות שמוגשות נגדו בהקשר לעסקיו, קשורות גם הן בהיותו בעלי בית"ר: "לא נתקלתי ולא חוויתי את זה בממדים המפלצתיים האלה לפני שרכשתי את בית"ר. יש פה שיטה. ישב איתי אחד מהאנשים שתובע אותי, ושאל אותי, אתה יודע מה זה גרינמייל? כמו בלאקמייל, אבל גרין. הוא לא מצמיד לי אקדח לראש, אלא תובע אותי ורץ לתקשורת. סחיטה חוקית".

רגע אחרי החתימה, משה חוגג והשותפים מאיחוד האמירויות. צילום: דוברות בית"ר ירושלים
צפו: השלג בירושלים והסביבה – גן סאקר, פעילות למען הציבור, ילדים בשלג, והרכבת הקלה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן