חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפשרויות התנדבות מאתגרות בישראל

קרדיט תמונה Canva Pro

להתנדבות בישראל יש המון יתרונות, כאשר אחד היתרונות הבולטים והעיקריים של ההתנדבות הוא ההשפעה על הקהילה. התנדבות מאפשרת לכם להתחבר לקהילה שלכם ולהפוך אותה למקום טוב יותר לחיות בו, מה גם שאפילו הסיוע הקטן ביותר יכול לעשות הבדל גדול ומשמעותי בחייהם של אנשים. מעבר לכך להתנדבות יש השפעה כפולה: היא יכולה להועיל לכם לא פחות ביותר מדרך אחת. אם חיפשתם אפשרויות התנדבות מאתגרות בישראל, ריכזנו לכם כמה רעיונות להתנדבות משמעותית.

התנדבות במגן דוד אדום

למד"א יש מחלקת מתנדבים ולאחר קורס חובשים או נהגי אמבולנס, תוכלו ללמוד כיצד לבצע החייאה, לעצור דימומים, לבצע חבישות וקיבועים ולטפל באירועי חירום שונים. כמו כן מתנדבים יזכו להיות שותפים לאירועים משמחים של החיים כמו למשל קבלת לידות באמבולנס או בבית המטופלת. כדי להתחיל להתנדב במגן דוד אדום יש לסיים בהצלחה קורס ובו מקבלים ידע עיוני ומעשי כאחד, ולומדים כיצד לעבוד בצוות ולשתף פעולה עם כוחות ביטחון אחרים בעת אירועי חירום.

התנדבות למען נזקקים בפתחון לב

אם אתם מחפשים התנדבות בישראל למען נזקקים , אתם יכולים לפנות לארגון פתחון לב אשר מסייע למאות נזקקים מדי יום ביומו. לארגון פעילות רחבה, לרבות התנדבות בקהילה, כאשר המתנדבים עוסקים בגיוס משאבים ומזון, אריזה וחלוקת מזון לנזקקים. כמו כן ישנם מתנדבים שמסייעים גם בתחומים מקצועיים, כמו גם באדמיניסטרציה.

התנדבות למען נזקקים תהיה בחירה מעולה עבור אנשים שמתקשים להישאר אדישים למצוקתם של אחרים ורוצים לעשות מעשה ולסייע.

התנדבות בבית חולים

הן מבוגרים והן ילדים שמתמודדים עם אתגרים רפואיים, חווים לחץ רגשי עצום. התנדבות בבתי חולים יכולה לסייע המון, כאשר יש אינספור דרכים להתנדב, בין אם על ידי חיבוק תינוקות שננטשו בבית החולים, מה שמאפשר להם לחוות מגע אנושי, בין אם על ידי הפעלת תכניות לילדים ללא עלות, ועד מתן אוזן קשבת למבוגרים, הפגת בדידות וסיוע בניידות.

יש אינספור אפשרויות התנדבות משמעתיות בבתי חולים ברחבי הארץ.

התנדבות למשטרת ישראל

אם ברצונכם לתרום להעלאת הביטחון באזור מגוריכם ולקחת על עצמכם תפקידים מלאים באתגר, תוכלו להתנדב למשמר האזרחי. מערך ההתנדבות של משטרת ישראל נחשב לאחד הגדולים בארץ, והוא מכפיל כוח משמעותי שמסייע למשטרה להשיג את יעדיה ולהתמודד עם המציאות המורכבת בשגרה ובחירום.

כדי להתנדב במשטרת ישראל יהיה עליכם לעמוד בקריטריונים הנדרשים ולעבור בדיקות התאמה, בדיקות ביטחון והליך מיון.

לסיכום, יש הרבה אפשרויות התנדבות מאתגרות ומשמעותיות, עליכם רק להחליט היכן תרצו לתרום מזמנכם ויכולותיכם!

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן